یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

بانو گلاویژ مرادی، عصر امروز دوشنبه اول فروردین ماه بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان زندگی را وداع گفت.

در این قسمت جوکر حامد آهنگی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان حضور دارند و به تعبیر ورزشی ها، می شود این گروه را "گروه مرگ" در برنامه جوکر دانست.

در آغاز بهار دریچه‌ای به روی باغ واژگان می‌گشاییم و با این نگاه با خاطرات پروانه بهار دختر ملک الشعرای بهار شروع می‌کنیم...

این برنامه تحت عنوان "نوروزگاه با میراث جهانی ایران" و با هدف معرفی آثار فرهنگی و تاریخی برای پخش آنلاین و زنده در بسترهای تلویزیون اینترنتی پیش‌بینی و طرح‌ریزی شده است.

هر چند رویکرد نوروزنامه مثل خود اطلاعات پرهیز از حاشیه‌هاست اما در گفت‌و‌گو با شهردار پیشین تهران، سؤالات مهمی طرح شده است

مراسم جشن نوروز با حضور بیش از 20 هزار نفر و با اجرای برنامه‌های اصیل و آیین‌های نوروزی عصر یکشنبه در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد.

انسان، در عصر باستان و حتی در دوره اسلامی، به منظور تشویق نیروهای مولد طبیعی، مراسم آیینی را در روزهای پایانی سال و آغاز هر سال نو به جا می‌آورد...

ایرج خواجه امیری: من خاک پای مردم ایران هستم و وطنم را به هیچ چیزی نمیفروشم

نوروز امسال در امتداد میلاد موعود پرده‌نشینی جلوه می‌کند که مقدمش، نویدبخش عدالت و روشنایی و بطلان ظلمت و تاریکی‌ست.

نخست وزیر و برخی از مقام های انگلیس روز یکشنبه در پیام‌های جداگانه‌ای عید نوروز باستانی و فرا رسیدن سال جدید شمسی را به ایرانیان و سایر کسانی که در سراسر جهان آن را جشن می گیرند، تبریک گفتند.

بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان این مراسم باستانی را جشن می‌گیرند.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با وسعت 110 هکتار و با داشتن 14 موزه و کاخ موزه و با تنوعی کم‌نظیر، در تمام ایام سال (به‌جز ایام سوگواری) پذیرای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.

فیلم «کودا» جایزه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) را در رقابت با فیلم‌های «بلفاست»، «به بالا نگاه نکن»، «تل ماسه»، «پیتزا لیکوریس»، «قدرت سگ»، تیک تیک بوم»، «داستان وست ساید» و «ریکاردو بودن» کسب کرد.

لن دلون» که بازی در 80 فیلم از جمله چندین شاهکار سینمایی را در کارنامه دارد، اولین بار در سال 1960 و زمانی که 25 سال داشت با بازی در فیلم «ظهر بنفش» توسط «رنه کلمنت» کارگردان فیلم کشف شد.

از مهمترین فواید تعطیلات نوروز فرصت مطالعه است. دوست دارم چند کتابی که به نظرم مناسب برای خواندن همه اعضای خانواده است معرفی نمایم.

آثار هنری او در نگاه اول و از فاصله دور شبیه تابلوهای نقاشی رنگ روغن هستند، اما از فاصله نزدیک می‌توان تشخیص داد این آثار از زباله ساخته شده‌اند.