شنبه 21 مهر 1403

عضو سابق پارلمان بحرین: سخنان رهبر انقلاب، نقشه‌راه شکست اسرائیل است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عضو سابق پارلمان بحرین: سخنان رهبر انقلاب، نقشه‌راه شکست اسرائیل است

لندن - ایرنا - «جلال فیروز» نماینده سابق مجلس بحرین گفت سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس، نقشه‌راه پیروزی عزتمندانه در مقابل رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

این عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در لندن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پایان دوره اشغالگری رژیم صهیونیستی را اطمینان بخش توصیف و به ویژه بخشی از اظهارات ایشان که صهیونیسم را به ویروس کرونا تشبیه کردند، حائز اهمیت خواند.

وی افزود که این سخنان یادآور اظهارات رهبر فقید انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است که فرمودند رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است که باید نابود شود.

این فعال بحرینی، تاکید رهبر انقلاب درباره غیرقانونی بودن موجودیت رژیم اسرائیل را ستودنی توصیف و تصریح کرد این رژیم مشکلات بی‌شماری را در سطح منطقه ایجاد کرده است.

فیروز به بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب درباره حمایت تمام قد واشنگتن از تل‌آویو هم اشاره و عنوان کرد که طرح ادعایی رئیس جمهوری آمریکا درباره صلح خاورمیانه محکوم به شکست است و پیروز نخواهد شد. او یادآور شد که نه تنها فلسطینیان بلکه تمام مردم منطقه آن را رد کرده و نپذیرفته‌اند.

این فعال بحرینی که سال‌ها پیش به دلیل اعتراض به سیاست‌های رژیم آل‌خلیفه سلب تابعیت شد و اینک ساکن لندن است، عنوان کرد که بخشی از اظهارات حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره ضرورت اتحاد و همبستگی مردم منطقه برای خلاصی از شر غده سرطانی اسرائیل، نظر وی را جلب کرده است.

وی افزود؛ در حال حاضر دو جبهه حق و باطل در منطقه در حال جنگ هستند. او رهبر جبهه باطل را سران آمریکا و رهبر جبهه حق را جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری توصیف و خاطر نشان کرد: مردم ستمدیده به ویژه شیعیان در سراسر جهان دنباله رو فرمان حضرت آیت الله خامنه‌ای هستند. فرمایشات ایشان نقشه‌راه پیروزی در این نبرد را، بدون کمر خم کردن مقابل ابرقدرت‌ها را نشان می‌دهد.

فیروز تصریح کرد تک تک واژه‌های سخنان رهبر انقلاب ایران از سوی گروه‌های مقاومت مورد توجه قرار گرفته و آن‌ها را در مسیر مبارزه با اسرائیل تا دست‌یابی به آزادی فلسطین تقویت می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور جبهه‌ی مقاومت و تغییر موازنه‌ی قدرت به نفع مبارزان، هفت توصیه مهم را درخصوص ادامه جهاد بزرگ و مقدس کنونی بیان فرمودند.

ایشان در سخنان خود تأکید کردند: اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه‌ی جهاد در همه‌ی سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمیپاید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*