شنبه 14 مهر 1403

علم الهدی: با دین‌زدایی بین جوانان، نظام نیز تضعیف خواهد شد / نباید نقدها موجب اختلاف و تفرقه میان جامعه شود

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
علم الهدی: با دین‌زدایی بین جوانان، نظام نیز تضعیف خواهد شد / نباید نقدها موجب اختلاف و تفرقه میان جامعه شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نباید نقدها موجب اختلاف و تفرقه میان جامعه شود، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی روز شنبه در دیدار با جمعی از نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مشهد گفت: امروز اگر در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و فناوری با مشکلاتی روبرو هستیم، اما نباید فراموش کنیم که آنچه در مسیر حرکت انقلاب مهم بوده، دورنمای آن و نه وضعیت کنونی است.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی بین نخبگان و علمای جامعه باید در جریان‌های پیش روی کشور حفظ شود، اظهار کرد: قشر نخبه و عالم جامعه باید درحالی که به دولت کمک می‌کنند، روحیه مطالبه گری و آرمان‌خواهی خود را نیز حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این موضوع که مشکلات کشور را ببینیم، امری پسندیده است اما نباید این نقدها موجب اختلاف و تفرقه میان جامعه شود؛ بلکه باید فرصتی فراهم کنیم تا خواسته‌های خود را با یکدیگر یکسان کنیم.

وی تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار ما قرار گیرد؛ البته در این مسیر باید تلاش کرد که مطالبات شکل مردمی پیدا کند تا موفق شود.

او افزود: دشمن به خوبی درک کرده است که اگر در بین جوانان دین‌زدایی کند، نظام نیز تضعیف خواهد شد و می‌تواند به اهداف خود برسد.

علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شهادت یک خط است و تنها یک عملیات نیست، شهادت جانگذار سید حسن نصرالله همه ما را متأثر و داغدار کرد.

29219

کد خبر 1967129