جمعه 28 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: دولت بر حفظ و جذب استعدادهای کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال و برداشتن گام‌های بلند در زمینه هوش مصنوعی تأکید دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از کسب آرای لازم درون‌حزبی رسما به عنوان نامزدهای حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 ایالات متحده انتخاب شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک هیأت صهیونیستی به‌منظور انجام مذاکرات درخصوص تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس در غزه فردا (دوشنبه) عازم قطر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین روند شیب نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر واحد آن به 66,442 (شصت و شش هزار و چهارصد و چهل و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 2.2 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت سکه امامی روند صعودی را تجربه کرد و به 37,800,000 (سی و هفت میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.58 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,162,500 (سه میلیون و یکصد و شصت و دو هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.12 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا بالا رفت، قیمت سکه امامی هم روند صعودی را تجربه کرد و به 37,800,000 (سی و هفت میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.58 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فرهیختگان نوشت: چند روزی است اسنادی از تخلفی قابل تامل در مجموعه تحت مدیریت آیت‌الله صدیقی منتشر شده و بخشی از افکار عمومی را درگیر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای در جریان معاملات بازار ثبات را تجربه کرد و به 43,369 (چهل و سه هزار و سیصد و شصت و نه) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت سیر صعودی را تجربه کرده است و 43,369 (چهل و سه هزار و سیصد و شصت و نه تومان) ارزش گذاری شد.

وب‌گاه عصر ایران

گوشی‌های قدیمی سامسونگ قدیمی نیز به هوش مصنوعی مجهز هستند؛ اما نه آن‌طور که فکرش را می‌کنید!

وب‌گاه عصر ایران

اکانت رسمی ناسا با انتشار تصویر ماهواره ای خلیج فارس از نام صحیح و تاریخی «Persian Gulf» استفاده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگران درباره نوسان سکه دلایل مختلفی را مطرح می کنند اما مهمترین علت این اتفاق از نگاه آنها تقاضای آخر سال است که کفه ترازوی جناح افزایشی را سنگین کرده و موج تقاضا را تند کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاوازاکی از اوایل دهه 1950 در بازار موتورسیکلت حضور داشت و اولین موتورهای خود را در سال 1953 تولید کرد.