جمعه 28 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی، توییتی از گفته های علی شمخانی در باره روابط جدید ایران و عربستان، منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات جدید نشان می دهد آلاینده های سمی ناشی از مواد شیمیایی در هوای آلوده باعث حملات آسم در کودکان می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نپذیرفته است که با یوآو گالانت وزیر جنگ، بنی گانتز وزیر جنگ سابق و گادی آیزنکوت عضو ارشد کابینه جنگ این رژیم دیدار و صحبت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه روز گذشته وزارت کار در حالی بدون نتیجه پایان یافت که شرکای اجتماعی ساعت ها در جلسه به بحث و بررسی پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ معاملات روز یکشنبه با سقف مقاومتی 2 میلیون و 150 هزار واحدی شاخص کل آغاز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌های پارکنده روی می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 13 عبری زبان گزارش داد یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفیر مسکو در اسرائیل را احضار و در مقر وزارت خارجه در بیت المقدس با او «جلسه توبیخ آمیز» برگزار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرهاد زیویار 26 اسفندماه در ستاد مدیریت بحران لرستان، از هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش در سطح استان و ورود سامانه بارشی از ظهر دوشنبه 28 اسفند تا اواسط چهارشنبه 1 فروردین خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

زباله‌های فضایی حاصل از سوختن ماهواره‌ها می‌توانند بر میدان مغناطیسی زمین تأثیر بگذارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسای سازمان‌های اطلاعات خارجی و نظامی استونی ادعا کردند روسیه 2 سال بعد از شروع جنگ در اوکراین برنامه توسعه و تغییر ساختار ارتش خود را در تدارک برای جنگ با ائتلاف نظامی ناتو در 10 سال آینده به اجرا در آورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار جهانی ثبات را در پیش گرفت و ارزش هر اونس به 2,156 (دو هزار و یکصد و پنجاه و شش) دلار رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران درخصوص گرانی گل گفت: اگر تعداد فروشندگان به این حد نرسیده بود و همه گلفروش نبودند، قیمت گل بسیار ارزان تر بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سال‌هاست که پیوسته از معضلات و آسیب‌های بی‌شمار سیستان‌وبلوچستان در خبرها می‌شنویم. در هر ماه از هر فصلی، بحران‌ها به شیوه‌هایی متفاوت، نبض این سرزمین را به شماره می‌اندازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان اعلام کرد که سود حاصل از دارایی‌های مسدود شده روسیه در اتحادیه اروپا برای خرید تسلیحات برای اوکراین استفاده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته نماینده کارفرمایی در شورای عالی کار، قرار است کمیته سه نفره از کارگر، کارفرما و نماینده وزیر کار برای مسکن کارگران تشکیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس، منطقه «التعزیه» در مرکز شهر تعز واقع در جنوب غربی یمن را هدف قرار دادند.