پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از عجیب‌ترین مناقشه‌های کریمی قدوسی با حسن روحانی ادعای او درباره جاسوسی و بعد عقب‌نشینی از این ادعا بود. در یک فایل ویدئویی مدعی شده بود حسن روحانی، رییس جمهور ایران، از سرویس امنیتی و اطلاعاتی انگلستان دستور می‌گیرد! سخنگوی سپاه ادعای این نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان‌دادن شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مامور MI6 به وی را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انفجار مواد محترقه دست‌ساز، اولین حادثه مربوط به چهارشنبه سوری در مشهد را رقم زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی شامگاه پنج شنبه در آئین افتتاح هنرستان حضرت امام رضا (ع) ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج)، اظهار داشت: این هنرستان زیبا و مجهز تقدیم به آینده‌سازان اسلامی می‌گردد. وی افزود: از شروع دولت سیزدهم و در این دو سال، بیش از 6900 مدرسه در مجموع در سراسر کشور تکمیل، تجهیز و یا به صورت کامل ساخته شده است. وزیر آموزش و پرورش تصریح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره بین المللی موسیقی فجر در پنجمین شب خود با اجرا‌هایی از سبک‌های مختلف موسیقی روبرو بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه علمیه برای ظهور و بروز بیشتر در جامعه و اجتماع و رشد بیشتر مسائل تعلیم و تربیت، نیازمند حضور در مدارس و همکاری با آموزش و پرورش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزیدگان بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در کرمانشاه معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزیدگان بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در کرمانشاه معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

استعفای محمدرضا ساکت و جایگزینی منوچهر نیکفر یک تغییر بزرگ در بخش مدیریتی فوتبال ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندارها و معیارهای مبهم شورای نگهبان در رد و تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات، سبب شده که در مواردی برخی کاندیداها که دوره ای تایید شده اند در دوره ای دیگر با ردصلاحیت از سوی شورای نگهبان مواجه شوند و بالعکس. ریشه این رویکرد متناقض و سوال برانگیز کجاست؟

خبرگزاری مهر

نقش ادبیات و رسانه در زیست معنوی کودکان در نودوششمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست علیرضا رحیمی، مولف، پژوهشگر و مدرس حوزه‌ی تعلیم و تربیت و مهدی کاموس نویسنده و پژوهشگر کتاب‌های دینی حضور خواهند داشت. تردیدی نیست که سعادت بشر از طریق ارتباط موثر با امور معنادار حاصل می‌شود، زیرا اموری که معنویت و فضایل اخلاقی را در بر می‌گیرند، انسان را به آرامش، رشد و شکوفایی...

خبرگزاری مهر

ماهنامه سروش خردسالان ویژه گروه سنی 3 تا 7 سال با مطالبی همچون ستاره قاصدکی و خوردنی های زیر خاک منتشر شد.