شنبه 14 مهر 1403

علی‌نژاد: با وزارت آموزش و پرورش در سه بعد همکاری می‌کنیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
علی‌نژاد: با وزارت آموزش و پرورش در سه بعد همکاری می‌کنیم

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص امضای تفاهم‌نامه با وزارت آموزش پرورش گفت: پیش از این در وزارت ورزش و آموزش و پرورش کارهای موازی صورت می‌گرفت که با امضای این تفاهم‌نامه از این موازی کاری‌ها جلوگیری می‌شود و در سه بعد با وزارت ورزش و جوانان همکاری می‌کنیم.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز (دوشنبه) با حضور در معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تفاهم‌نامه‌ای را با مهدی علی‌نژاد امضا کرد. علی‌نژاد درخصوص عقد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای را بین این دو وزارتخانه به امضا رساندیم که در سه بعد خلاصه می‌شود. یکی از بندهای این تفاهم‌نامه درباره استعدادیابی است. یکی درخصوص برگزاری المپیاد استعدادهای برتر به صورت مشترک است و موضوع سوم آموزش نیروی انسانی است که فدراسیون‌های ما در بحث مربیگری و داوری و موضوعات فنی آموزش معلمان ورزش را داشته باشند. وی در ادامه افزود: این تفاهم‌نامه برای هر دو وزارتخانه بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود که در سال 99 همکاری‌ها را به صورت خیلی نزدیک‌تر ادامه دهیم به ویژه در بحث برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و استعدادیابی موضوعات مهمی هستند که عملا بدون حضور آموزش و پرورش به نتایجی که دلخواه است، نخواهیم رسید. پیش از این کارهای موازی در دو وزارت صورت می‌گرفت که با امضای این تفاهم‌نامه از این کارهای موازی جلوگیری می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: امروز، روز به یادماندنی برای ورزش ایران خواهد بود و این تفاهم‌نامه در آینده نه چندان دور به ورزش ایران کمک‌های شایانی می‌کند.

منبع: وزارت ورزش و جوانان *س_برچسب‌ها_س*