یک‌شنبه 15 مهر 1403

علی پروین را با آمبولانس بردند، بازیکنان استقلال را با خودروی پلیس راهور!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
علی پروین را با آمبولانس بردند، بازیکنان استقلال را با خودروی پلیس راهور!

عکس‌هایی از خروج میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان با ماشین راهنمایی و رانندگی از ورزشگاه شهدای شهر قدس خبرساز شد.

به گزارش خبرآنلاین، خرداد امسال، شب پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران که مصادف بود با جشن قهرمانی پرسپولیس، فیلمی منتشر شد که بازتابش در رسانه‌ها با عنوان عجیب «کار جالب علی پروین» همراه بود.

ماجرا از این قرار بود که در شلوغی مراسم علی پروین و چند نفر همراه برای خروج از استادیوم از خودروی آمبولانس استفاده کردند. تا قبل از حادثه پلاسکو خبری از اعتماد برخی مردم به آمبولانس‌ها نبود. برخی به آژیرها بی‌اعتنایی می‌کردند و همه این‌ها را بازی آمبولانس‌های خالی برای عبور از ترافیک می‌دانستند. حادثه پلاسکو اما باور آن عده از مردم را نسبت به خودروهای اورژانس تغییر داد. آن‌ها دیگر هنگام شنیدن صدای آمبولانس بی‌توجه نیستند.

همین موضوع باعث شد که خیلی‌ها به این کار یعنی استفاده از خودروی آمبولانس برای حمل یک پیشکسوت فوتبال اعتراض کنند، آنها معتقد بودند چنین کاری نه تنها اعتماد مردم به آمبولانس‌ها را مخدوش می‌کند بلکه چنین سوءاستفاده‌هایی باعث خشم و ناراحتی عمومی می‌شود.

همان زمان رییس اورژانس تهران اعلام کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر 115، به صورت شبانه‌روزی در تمام معابر عبوری و مراکز آمبولانس‌های خصوصی و شرکت‌های تابعه و هر جای غیردولتی که از آمبولانس استفاده می‌کند، حضور پیدا خواهد کرد و الزامات ما را ارزیابی می‌کند تا آن مرکز، آنها را رعایت کرده باشد. هر مرکزی که دستورالعمل‌های ما را نقض کرده باشد، به مراجع مربوطه ارجاع داده می‌شود تا نسبت به ابطال مجوزشان اقدام کنیم. شکایت عمده از آمبولانس‌های خصوصی درباره مبالغ دریافتی است که هم وطنان می‌توانند در سامانه 190 این شکایت را ثبت کنند و ما با جدیت به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. لازم به ذکر است مواردی که هزینه اضافه دریافت کرده بودند نیز عمدتا به مردم بازگشت داده شده است.

حالا چند ماهی بعد از این موضوع اتفاق مشابهی افتاده است. دیشب پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و هوادار میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان با ماشین راهنمایی و رانندگی اقدام به ترک ورزشگاه کردند. آن‌طور که خبرگزاری‌ها نقل کرده‌اند این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داد که اتوبوس استقلال ورزشگاه شهدای شهرقدس را ترک نکرده بود.

با این تفاسیر مشخص نیست رضاییان و زکی‌پور به چه دلیل چنین کاری کردند و ماشین راهنمایی و رانندگی نیز بر چه اساسی این دو بازیکن را به بیرون منتقل کرده است.

چنین اقداماتی نه تنها قانونی به نظر نمی‌رسد که حتی اخلاقی هم نیست و سبب بی اعتمادی و ناراضیتی شهروندان می‌شود.

4747

کد خبر 1967683
علی پروین را با آمبولانس بردند، بازیکنان استقلال را با خودروی پلیس راهور! 2
علی پروین را با آمبولانس بردند، بازیکنان استقلال را با خودروی پلیس راهور! 3
علی پروین را با آمبولانس بردند، بازیکنان استقلال را با خودروی پلیس راهور! 4