پنج‌شنبه 12 مهر 1403

عملیات ساخت 100 واحد مسکونی محرومان استان مرکزی کلید خورد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عملیات ساخت 100 واحد مسکونی محرومان استان مرکزی کلید خورد

اراک - ایرنا - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: عملیات ساخت 100 واحد مسکونی محرومان این استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و این نهاد انقلابی کلید خورد.

«امید محترمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 50 باب از این منازل مسکونی در اراک و بقیه در دیگر سایر شهرستان‌های استان ساخته و تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی مراحل ساخت مسکن محرومان استان مرکزی با مشارکت گروه‌های جهادی و پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: 290 واحد مسکونی محرومان این استان که در سیلاب بهار پارسال تخریب شده بود از سوی جهادگران این نهاد انقلابی بازسازی شد و به بهره‌برداری رسید.

محترمی بیان کرد: هزینه ساخت هر واحد مسکونی حدود 950 میلیون ریال است که 400 میلیون ریال آن به‌صورت تسهیلات کم‌بهره و 200 میلیون ریال به‌عنوان تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بقیه از محل منابع سپاه روح‌الله و خیران تامین شد.

وی گفت: 14 هزار جهادگر بسیجی از ابتدای طرح ساخت خانه‌های محرومان تخریب شده از سیلاب بهار پارسال در قالب 150 گروه جهادی به‌صورت رایگان مشارکت داشتند.

550 گروه جهادی در نقاط مختلف استان مرکزی سازماندهی شده است.

*س_برچسب‌ها_س*