شنبه 9 تیر 1403

عناوین روزنامه‌های 25 آبان ماه خراسان رضوی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عناوین روزنامه‌های 25 آبان ماه خراسان رضوی

روزنامه‌های خراسان رضوی روز یکشنبه بیست و پنجم آبان ماه 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

روزنامه قدس: این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: "تعطیلی بدون تعطیلات" که به سخنان رییس جمهور در ستاد مقابله با کرونا در خصوص محدودیتهای کرونایی اشاره دارد. عکس نخست روزنامه قدس نیز با عنوان "جعبه سیاه تروریسم در خانه امن" تصویری از پشت صحنه سریال جاسوسی - امنیتی "خانه امن" است.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی: این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود با اشاره به محدودیت های جدید کرونایی نوشت: هشدار بدون ضمانت عکس نخست ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی نیز به تصویری از عمل پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی به مناسبت انجام هزارمین عمل اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص دارد. روزنامه خراسان: این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: "صدای پای قرنطینه" که عنوان گزارشی است در خصوص مصوبات جدید کرونایی عکس نخست این روزنامه با عنوان "لشکر کشی خیابانی ترامپ" تصویری از هواداران ترامپ است.

ویژه‌نامه خراسان رضوی: این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود نوشت: تعطیلی مشاغل غیر ضروری 29 شهرستان از اول آذرماه عکس نخست ویژه‌نامه خراسان رضوی نیز به برداشت انار از باغات بردسکن اختصاص دارد با گزارشی با این عنوان "جای خالی سردخانه در شهر یاقوت سرخ".

روزنامه شهرآرا: این روزنامه عکس و تیتر نخست خود را به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا اختصاص داد و نوشت: هر سه و نیم دقیقه یک بستری کرونایی

*س_برچسب‌ها_س*