دوشنبه 11 تیر 1403

آغاز شمارش آرا در کهگیلویه‌وبویراحمد / پایان رای‌گیری در روستاها از ساعت 22

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آغاز شمارش آرا در کهگیلویه‌وبویراحمد / پایان رای‌گیری در روستاها از ساعت 22

اقتصادنیوز: شمارش آرای در همه شعبه@های اخذ رای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید جواد هاشمی جمعه شب در خصوص آخرین وضعیت اخذ آرای مردم، اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز با شور و هیجان و سطح روستاها، مناطق عشایری و مراکز مختلف اداری و فرهنگی، قضایی و در دورافتاده ترین نقطه با قوت و جدیت و در کمال امنیت و سلامت برگزار شد.

وی افزود: البته کار رای‌گیری در شعبه های روستایی و سیار از همان ساعت 22 شب به اتمام رسید و با اجازه وزارت کشور شمارش آراء این مناطق انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود 15 هزار نفر در قالب 835 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار فرآیند برگزاری و کار اخذ رای از واجدان شرایط رای دادن را امروز بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد 38 و 39 قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف 50 روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد. بیش از 530 هزار نفر از جمعیت 726 هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد واجد شرایط در انتخابات هستند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید