یک‌شنبه 1 مهر 1403

عکس‌های متفاوت و دیده‌نشده از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی + تصویر

وب‌گاه 55 آنلاین مشاهده در مرجع
عکس‌های متفاوت و دیده‌نشده از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی + تصویر

در این مطلب تصاویری از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی را مشاهده می کنید که تابحال دیده نشده است.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فعلی ایران دارای سابقه سیاسی و انقلابی پرباری است و از سال های اولیه انقلاب در این دستگاه حضور داشته. امروز می‌خواهیم عکس هایی از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی را برای شما قرار دهیم

عکس های ابراهیم رئیسی با لباس شخصی

تصاویری متفاوت از رئیسی در فضای مجازی جلب توجه کرده است.

عکس های متفاوت و زیرخاکی جوانی رئیسی با لباس شخصی را ببینید:

درباره فعالیت های انقلابی ابراهیم رئیسی

با پیروزی انقلاب اسلامی، سید ابراهیم رئیسی از همان ابتدا به مجموعه شهید بهشتی در قوه قضائیه پیوست و دوره‌هایی را زیر نظر آن شهید سپری کرد. نخستین مسئولیت مهم رئیسی در سال 1359 و با دادیاری شهرستان کرج شروع شد که اندکی بعد به سمت دادستان کرج ارتقاء یافت.

در تابستان 1361 رئیسی همزمان با دادستانی کرج، حکم دادستانی همدان را هم نیز دریافت کرد تا اینکه مدتی بعد به عنوان دادستان کل استان همدان منصوب و تا سال 1363 در سمت باقی ماند. رئیسی در سال 1364 به عنوان جانشین دادستان انقلاب تهران منصوب شد و به این ترتیب، دوره مدیریت قضایی ایشان در تهران آغاز شد. بعد از رحلت امام (ره) حجه الاسلام دکتر رئیسی با حکم رئیس قوه قضائیه وقت به سمت دادستان تهران منصوب شد و از سال 1368 تا 1373 به مدت پنج سال این مسئولیت را برعهده داشت.

رئیسی پس از آن به مدت 10 سال در سمت ریاست سازمان بازرسی کل کشور فعالیت کرد و از سال 1383 تا 1393 نیز به عنوان معاون اول قوه قضائیه مشغول به فعالیت بود. از سال 1393 وی در سمت دادستان کل کشور مشغول به فعالیت شد، اما در اسفند 1394 با حکم رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

رئیسی در مرداد 1396 به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد و پس از فوت آیت الله هاشمی شاهرودی و انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به سمت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اسفند 1397 با حکم رهبر معظم انقلاب به ریاست قوه قضائیه منصوب شد. رئیسی همچنین در دور چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم خراسان جنوبی بوده است.

عکس‌های متفاوت و دیده‌نشده از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی + تصویر 2
عکس‌های متفاوت و دیده‌نشده از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی + تصویر 3
عکس‌های متفاوت و دیده‌نشده از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی + تصویر 4
عکس‌های متفاوت و دیده‌نشده از ابراهیم رئیسی با لباس شخصی + تصویر 5