یک‌شنبه 8 مهر 1403

غریب‌آبادی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه بالایی برای رئیس‌جمهور منتخب در حل مشکلات و ارتقای جایگاه ایران است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
غریب‌آبادی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه بالایی برای رئیس‌جمهور منتخب در حل مشکلات و ارتقای جایگاه ایران است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم سبب می‌شود رئیس جمهوری انتخاب شود که از پشتوانه حداکثری برخوردار باشد. در حوزه داخلی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، در عین حال شرایط منطقه‌ای و شرایط بین‌المللی ویژه هستند. از اینرو، مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم در انتخابات سبب می‌شود رئیس...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم سبب می‌شود رئیس جمهوری انتخاب شود که از پشتوانه حداکثری برخوردار باشد. در حوزه داخلی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، در عین حال شرایط منطقه‌ای و شرایط بین‌المللی ویژه هستند. از اینرو، مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم در انتخابات سبب می‌شود رئیس جمهوری انتخاب شود که از پشتوانه حداکثری برخوردار باشد.

وی افزود: چنین رئیس جمهوری می‌تواند با قدرت و قوت بیشتری به حل مشکلات داخلی بپردازد و سبب انسجام داخلی در میان مردم شود؛ ضمن اینکه اعتماد موجود مردم به حاکمیت و نظام نیز در این صورت افزایش و ارتقا می‌یابد. رئیس جمهور با اتکا به پشتوانه مشارکت بالای مردم در عرصه سیاست خارجی نیز بسیار قوی و مقتدر ظاهر خواهد شد؛ به‌ویژه وقتی ما با دشمن دیوانه‌ای به نام رژیم صهیونیستی مواجه هستیم که ریختن خون انسان‌های بی‌گناه برایش به کاری عادی تبدیل شده است و طی هشت ماه گذشته بیش از 130 هزار فلسطینی را قتل‌عام و مجروح کرده است.

غریب‌آبادی ادامه داد: حمایت از محور مقاومت یک موضوع کلیدی است و هر دولتی با هر رویکردی که سر کار می‌آید، باید حمایت از این محور و همچنین تقویت ارتباط با همسایگان را در دستورکار سیاست خارجی خود قرار دهد. از این رو، مشارکت مردم در انتخابات و رقم خوردن رای بالا برای رئیس جمهور منتخب از هر جهت به‌ویژه در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.