پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فارس من | هزینه جدید نگهداری خطوط ثابت فعلاً فقط شامل حال تهرانی‌ها شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | هزینه جدید نگهداری خطوط ثابت فعلاً فقط شامل حال تهرانی‌ها شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درباره نحوه اجرای مصوبه اخذ هزینه نگهداری خطوط تلفن ثابت سوال کرده اند.

سردبیر این سوژه درباره ابهام خود توضیح می دهد و می پرسد: قرار بود که مبلغی برای نگهداری امتیاز خطوط تلفن ثابت بدون استفاده لحاظ شود، نه اینکه به همه خطوط مبلغ نگهداری اضافه شود.

وی گفت: ما از تلفن خود استفاده می کنیم و بدون استفاده نیست و چرا به قبض این خطوط هم هزینه نگهداری اضافه شده است؟

*دستورالعمل چه می گوید؟

محمد رضا، بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران در این باره می گوید: مکالمات تلفن ثابت تا سقف هزینه نگهداری در کل کشور برای مشترکان رایگان است.

وی ادامه داد: این طرح برای تهران 20 هزار تومان با 4444 دقیقه مکالمه رایگان درون شهری یا به همان میزان مکالمات بین شهری و همراه، برای سایر مراکز استان ها، 15 هزار تومان با 3هزار و333 دقیقه مکالمه رایگان و برای سایر شهرها، 10 هزار تومان با 2 هزار و 666 دقیقه مکالمه رایگان است.

به گفته بیدخام، مخابرات از ابتدای شهریورماه طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، این هزینه را در صورت‌حساب مشترکان اعمال کرده است و فعلا این هزینه تنها از مشترکان تهران دریافت شده است.

به بیان دیگر، این گفته به این معنی است که برای مثال اگر از یک خط تلفن ثابت در تهران 20 هزار تومان هزینه نگهداری اخذ می شود و مشترک 600 دقیقه با تلفن صحبت کرده، دیگر هزینه دقیقه های مکالمه را نخواهد پرداخت.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سامانه فارس من مطالبات کاربران تلفن ثابت هزینه نگهداری تلفن ثابت مخابرات این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است