شنبه 14 مهر 1403

فتنه گری‌های آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی تمام شدنی نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فتنه گری‌های آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی تمام شدنی نیست

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: فتنه گری‌های آمریکا به رغم گذشت قریب 42 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان ادامه دارد.

سردار جهانبخش کرمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: فتنه‌گری آمریکا در قبل از انقلاب نیز بر علیه کشور ایران انجام می‌گرفت و با پیروزی انقلاب دست پلید آن‌ها از این کشور کوتاه شد اما اعمال فشارها و تحریم‌ها، ناامنی و اقدامات نظامی آنان همواره وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش است و هیچ تفاوتی میان برگزیده شدن بایدن و ترامپ وجود ندارد و در واقع هر کسی که به صحنه وارد شود سیاست ضد انقلاب اسلامی و ضد مسلمانان همچنان ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: لازم است در کشور ما در جریانات مختلف، مردم با وحدت تمام به منویات مقام معظم رهبری عمل نموده و در راستای حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با ویروس کرونا، کمک مومنانه و صحنه‌های مختلف حضوری پر رنگ و تاثیر گذار داشته باشند.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه وحدت جهان اسلام در این روزها بسیار ضروری است، چراکه اسرائیلی‌ها مدام در حال فتنه انگیزی هستند تا کشورهای اسلامی را با اجبار و فشار، وادار به سازش کنند، تصریح کرد: اهانت اخیر رئیس جمهور فرانسه تنها مختص امروز نیست بلکه غربی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در طول سال‌های گذشته حتی پا را از اهانت نیز فراتر گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه اسلام ستیزی، انقلاب ستیزی، قرآن ستیزی و امام حسین ستیزی کار همیشگی آنان است اما ما باید روشنگری کنیم و باید به مردم جهان چهره واقعی دشمنان را نشان دهیم، افزود: راه پیروزی در مقابل دشمنان ایستادگی، مقاومت ومجاهدت در تمامی صحنه هاست وخداوند متعال بر پیروزی وعده داده و در طول 41 سال گذشته کاملا مشخص شده که انقلاب اسلامی همواره پیروز میدان بوده و فتنه‌های دشمنان را شکست خواهد داد.

سردار کرمی، ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن با 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: امروز در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم که تداعی کننده قدرت، عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: با اینکه هر سال مراسم 13 آبان پر شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شد و هرچند امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم راهپیمایی برگزار نخواهد شد اما باید در فضای مجازی برخی اقدامات از قبیل روشنگری انجام گیرد و چهره پلید و خصمانه آمریکا برای تمام جهانیان نمایان شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با دقت در تاریخ 13 آبان، نقش و فتنه آمریکایی ها در تمامی حوادث این روز تاریخی آشکار می شود، گفت: در تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، آمریکایی ها نقش اصلی داشتند و شاه مخلوع تنها اجرا کننده فرمان آن ها بود و این جنایت را مرتکب شد و در کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در نهایت آمریکایی‌ها حضور داشتند و فرمان می‌دادند.

سردار کرمی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در روز 13 آبان تصریح کرد: این مکان نقش سفارت‌خانه را نداشت بلکه آمریکایی‌ها مرکز فتنه ایجاد کرده بودند تا به اهداف شوم خود در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی دست یابند و به ملت ایران ضربه بزنند که با عنایت خداوند متعال نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

*س_برچسب‌ها_س*