یک‌شنبه 8 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

براساس آخرین مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مجوز واردات 70 هزار خودروسواری که پیش از این حذف شده بود، با توجه به پیشنهاد یکی از نمایندگان و تصویب کمیسیون تلفیق به بودجه سال جاری اضافه شده و این موضوع جهت تصویب نهایی به صحن مجلس ارجاع شده است.

در این میان تسهیلات پرداختی به بخش صنعت و معدن با افزایش 68.7 درصدی در 9 ماهه امسال، به 610 هزار و 820 میلیارد تومان رسیده است. مبلغ این تسهیلات در 9 ماهه سال گذشته 362 هزار میلیارد تومان بوده است.

مهدی سلطان محمدی کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه مشتریان برای پیش خرید خانه باید بسیار دقت کنند، گفت: اینکه در مورد خرید خانه به صورت قسطی کلاهبرداری صورت می‌گیرد، نمی‌توان یک حکم کلی ارائه داد، ممکن است مواردی نیز در این رابطه اتفاق بیفتد، اما در موارد بسیاری نیز سازندگان و انبوه‌سازان به تعهدات خود عمل می‌کنند در این رابطه خریداران باید در مفاد قرارداد، از جمله نوع قرارداد، تعهدات...

خودروی «K 125» نیز در اواخر سال آینده به تولید می‌رسد و یک تا 2 محصول سی. کی. دی» هم در سال آینده عرضه می‌شود.

این مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولتی و غیردولتی و بر احکام کارگزینی شامل حق شغل، حق شاغل، فوق العاده مدیریت، فوق‌العاده مستمر و مستمر و سایر پرداختی ها و کارانه به استثنای عیدی پایان سال اعمال می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، 9 آذر 1400، طی بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور سرزده در یکی از کلاس‌های در حال برگزاری بر بستر داناپلاس ایرانسل، با معلم و دانش‌آموزان حاضر در این کلاس گفتگو و از آنان درباره تجربه کاربری داناپلاس و مزایا و ویژگی‌های آن سوال کرد.

"سرویس احراز هویت دیجیتال سامانه جامع روابط کار یا کارگر و کارفرما با همکاری یوآیدی و وزارت کار راه اندازی شد. "

دیوار با ایجاد ویژگی «چت» محیط کسب‌وکار را برای مردم امن کرد.