یک‌شنبه 8 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

نماینده عالی دولت برای طرح توسعه هفت هکتاری مجتمع صنعتی هزار دستان خراسان جنوبی دستور ویژه داد

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G در ایران، همزمان با گسترش پوشش شبکه نسل پنج، مطالعه بر روی نسل ششم تلفن‌همراه یا 6G را نیز از آغاز سال 1399 با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی و تأکید بر بومی‌سازی این فناوری آغاز کرده است.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در پایان معاملات امروز 10 آذر 1.3 درصد کاهش یافت.

خشکسالی که بعد از جنوب کشور به اصفهان و مرکز رسیده بود حالا تهران را هم دچار مشکل کرده و کارشناس آب و معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی آبفای وزارت نیرو می‌گوید تهران تنها 90 روز آب شرب دارد.

عراقی‌ها بعد از زیارت بیشتر برای درمان به ایران سفر می‌کنند، بیشتر هم به قصد جراحی پلاستیک می‌آیند.

با اخذ مجوز دانش بنیانی مرکز نوآوری ایران زمین، این مجموعه، بیش از پیش، از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه استقبال و حمایت نموده و در راستای تحقق اندیشه خود "نوآوری، به گستره ایران زمین"، حامی کسب و کار‌های نوپا و نوآور خواهد بود. شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌هایی هستند که با ترکیب دانش، فناوری و تخصص‌های علمی و پژوهشی، فعالیت می‌کنند.

بخشی از دارو‌ها که با دلار 4200 تومانی وارد کشور می‌شود، 6 تا 7 برابر گران‌تر در بازار سیاه فروخته می‌شود؛ بازاری که سر از کشور‌های دیگر هم در آورده و ردپای آن را می‌توان در افغانستان، ترکیه، عراق و... پیدا کرد.

هر نخل از نخلداران بین 1 میلیون و 500 تا 3 میلیون و 500 خریداری شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به استفتای جدیدی درباره «ارز دیجیتال و استخراج آن» پاسخ داده‌اند.

دولت سیزدهم به سمت کاهش بار مالیاتی موثر بر تولیدکنندگان حرکت می‌کند و معتقد است کسانی که از محل فعالیت‌های غیرتولیدی درآمد کسب می‌کنند؛ باید بیشترین بار پرداخت مالیات را بر دوش بکشند