یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

متقاضیان بیمه بیکاری باید ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نام کاربری و رمزعبور (گذرواژه) خود را دریافت کرده و سپس به سامانه prkar.mcls.gov.ir وارد شده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

یکی از مفاد این طرح مربوط به دارایی‌ها و اموالی می‌شود که مشمول مالیات بر عائدی سرمایه هستند. یکی از مهمترین بازار‌های هدف این مالیات سکه، ارز و سهام است که پیش بینی شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک ماه است که بر روی آن کار می‌کنیم و در هفته آینده به عنوان طرح دو فوریتی به مجلس ارائه می‌شود تا وضعیت مسکن را به سرانجام برسانیم.

هیأت عامل بانک مرکزی در جلسه روز جاری خود، نرخ سود سپرده‌گذاری بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی نزد بانک مرکزی را با 1 واحد درصد افزایش، 13 درصد تعیین کرد که این تصمیم از روز شنبه 14 تیرماه 1399 اجرا می‌شود.

سخنگوی وزاررت نفت افزایش قیمت گازوئیل از ساعت 24 امشب را که در فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از صبح امروز پنج شنبه 12 تیر، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: طرح هر ایرانی یک مسکن با هدف رفع مشکلات بازار مسکن در مجلس کلید خورد.

کمیته بین المللی جوانان جهان، «وحید رجبلو» را به عنوان یکی از 10 فرد تاثیرگذار در 2020 میلادی انتخاب کرده است.

توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده از نظر عمر بنا نشان می دهد با وجود آن که واحدهای تا پنج سال ساخت همچنان رتبه اول معاملات را به خود اختصاص می‌دهند، سهم این نوع آپارتمانها طی سال‌های گذشته روند نزولی داشته که علت اصلی آن به کاهش تدریجی قدرت خرید متقاضیان مربوط می‌شود.

سایپا کوییک R پلاس در بخش فنی خود همانند دیگر مدل‌های کوییک، از همان موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که به یک گیربکس 5 سرعته دستی متصل شده و می‌تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری در دور موتور 5400 و همچنین خروجی گشتاور 126 نیوتن متری در دور موتور 3600 داشته باشد.

در سه ماهه ابتدایی امسال حجم نقدینگی به رقم 2651 هزار و 400 میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با پارسال معادل 7.3 درصد افزاش یافته است.

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز 18,900(هجده هزار و نهصد تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته تغییری نداشت.

قیمت طلا در معاملات امروز چهارشنبه بازار جهانی نزدیک به بالاترین حد خود در هشت سال اخیر ایستاد که احتمال دارد تا رقم 1806 دلار پیش برود.

نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه روند قیمت سکه همچنان سینوسی است، علت افزایش عجیب قیمت سکه در روز گذشته را ناشی از اخبار جلسه شورای امنیت ملی دانست که پس از آن و آرام‌بودن شرایط، امروز روند قیمت برعکس شده و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

گزارش‌های رسمی از این حکایت دارد که در سه ماه ابتدایی شیوع ویروس کرونا، تحت تاثیر تبعات این ویروس قیمت‌ها از 24.5 تا 27 درصد افزایش یافته است.

قیمت خودرو پژو 206 تیپ 2 از اواخر خرداد ماه تا امروز 11 تیرماه 6 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است و به قیمت 142 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.