شنبه 14 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت از تمدید مهلت انتخاب روش مدیریت سهام عدالت تا ساعت 24 روز پانزدهم خردادماه خبر داد.

دومین شناور از ناوگان پنج فروندی اعزام شده به ونزوئلا در بندر پانتا کاردون (Punta Cardon) پهلو گرفت.

تا‌زمانی‌که هجوم ثبت‌نام‌ها وجود دارد، خودروسازان زنده‌اند، اما وقتی که قطع شد، ورشکست می‌شوند و صدای ورشکستگی آن‌ها معادل یک‌چهارم پایه پولی کشور است. زاوه عنوان می‌کند ثامن‌الحجج اگر 10 هزار میلیارد تومان از 300 هزار میلیارد تومان پایه پولی را ترکاند، خودروسازی‌ها 100 هزار میلیارد تومان از 450 هزار میلیارد تومان پایه پولی کشور را دچار اختلال می‌کنند. این عدد وحشتناک است و صدایش در...

این محموله‌ها فروردین‌ماه در بندر شهید رجائی بارگیری شده و از طریق کانال سوئز، تنگه جبل‌الطارق و اقیانوس اطلس به سمت ونزوئلا حرکت کرد.

وی ورود به لینک اطلاعیه‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها مسیر مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید کرد: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن از طریق لینک اطلاعیه‌ها در دسترس متقاضیان قرار دارد.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در دستوری که ستاد مقابله با کرونا آن را اعلام کرده، خواستار تبدیل بخشی از ذرت‌های آلوده وارداتی به الکل شده است. نیره پیروزبخت، رئیس سازمان استاندارد ایران امروز سه‌شنبه گفته: "مطابق دستور رئیس جمهوری در ستاد مقابله با کرونا، ذرت‌های آلوده دامی امحا نشده و برای رفع بخشی از مشکلات بهداشتی مردم تبدیل الکل می‌شوند. تبدیل ذرت‌های آلوده به الکل، با نظارت وزارت...

بعد از آنکه قیمت نفت هفته گذشته را تحت تاثیر تنش بین چین و آمریکا و همچنین نگرانی نسبت به رشد اقتصادی با کاهش قیمت به پایان برد، حالا دوباره قیمت‌ها زیر سایه تداوم کاهش عرضه با افزایش همراه شده است.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: مشمولان سهام عدالت اگر نیازی به وجوه حاصل از فروش سهام خود ندارند بهتر است سهام خود را نفروشند و به آن به عنوان دارایی بلندمدت نگاه کنند.

متقاضیانی که در سال گذشته اقدام به ثبت نام کرده و موفق به دریافت تسهیلات نشده اند، در صورت قرار گرفتن در بازه زمانی اعلام شده (اول فروردین 98 تا 31 اردیبهشت 99) باید مجددا اقدام به ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت انجام پیش ثبت‌نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان برای خرید خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر تا چهارشنبه هفته آینده (14 خردادماه 99) ادامه دارد و امروز روز آخر پیش ثبت‌نام نیست.

ارزش واقعی سهام عدالت 16 برابر قیمت اسمی آن است. سهام عدالت کسانی که عضو کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور هستند، یک میلیون تومانی است که ارزش آن 16 میلیون تومان است. کسانی هم که در سال 96 وجه خود را برای سهم یک میلیون تومانی تکمیل کردند هم ارزش سهام‌شان به میزان اعلام شده است.

کار بازار سرمایه امروز سه شنبه ششم خردادماه هم مانند روز‌های اخیر نزولی به پایان رسید و شاخص این بازار که در ساعات ابتدایی معاملاتی روندی صعودی داشت، بیش از 31 هزار واحد کاهش یافت.

مدیرکل سیاست گذاری وتوسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واریز تسهیلات کرونا به کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا از دهه سوم خرداد ماه (22و23 خرداد) شروع می‌شود و بازپرداخت آن نیز سه ماه بعد است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جزئیات طرح فروش فوق العاده خودرو گفت: چهار مرحله دیگر فروش فوق العاده تا پایان سال خواهیم داشت.

دارندگان سهام عدالت که مشمول فروش بخشی از سهام عدالت خود هستند از امروز می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها، اقدامات لازم را انجام دهند.