شنبه 14 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیماسازی بوئینگ به تازگی در خصوص آینده صنعت هوایی در جهان ابراز امیدواری و خاطر نشان کرد که رشد ترافیک هوایی ایرلاین‌ها حدود پنج سال به طول خواهد انجامید.

دولت باید چارچوب نظام حسابداری و گزارشگری مالی را درک کند و بپذیرد. به‌ویژه اگر ما نگاه بلندمدت داشته باشیم و بخواهیم سرمایه‌های بین‌المللی را جذب بازار سرمایه‌مان کنیم، باید به استاندارد‌های بین‌المللی حسابداری و گزارشگری مالی تمکین کنیم و به‌جای دامن‌زدن به استفاده از سازوکار تجدید ارزیابی دارایی‌ها، زیرساخت‌های لازم برای پیاده‌سازی اصولی ارزش منصفانه را در صورت‌های مالی شرکت‌ها تقویت...

البته زنجانی محکوم به عدم فعالیت در فضای مجازی نیست، اما با توجه به محدودیت‌های زندان بعید است خود او فیس‌بوک یا صفحه اینستاگرامش را فعال کرده باشد، اما به احتمال خیلی زیاد این صفحات زیر نظر او اداره می‌شوند. حال باید منتظر ماند و دید اتفاق جدیدی در حال رقم‌خوردن است یا خیر؟!

آمار‌ها نشان از رشد قیمت حبابی بخشی از سهام در کنار ارزنده بودن برخی دیگر دارد. در این شرایط، اما وجود سرمایه‌گذاران تازه‌وارد و بی‌تجربه در بازار سهام هشدار تشدید رفتار‌های هیجانی در این بازار را فعال کرده است. هیجاناتی که هر لحظه ممکن است در جهت عکس فعال شده و ریزش قیمت‌ها را به‌دنبال داشته باشد. موضوعی که اغلب خبرگان بازار سهام بر آن اتفاق‌نظر دارند و سهامداران را به دقت بیشتر در...

بلومبرگ با اشاره به خروج واشنگتن از برجام نوشت: از دو سال پیش تاکنون ارزش ریال کاهش یافته است و بازار بورس به یکی از مقاصد جذاب برای سرمایه گذاری ایرانیان تبدیل شده است.

در حالی رئیس شورای رقابت در اظهار نظری در رسانه ملی اعلام کرد که درصورت شکستن حباب در بازار، قیمت‌ها احتمالا بین 30 تا 40 درصد کاهش پیدا خواهد کرد که دراین رابطه و تاثیر گذاری فرمول شورا بر قیمت بازار گفت: به طور حتم می‌تواند موجب کاهش قیمت شده و حباب را بشکند. معمولا چند نفری هستند که فضای بازار را به هم می‌ریزند وگرنه در حال حاضر تقاضا برای خودرو آنقدر بالا نیست که بخواهد بازار را...

البته این دیدگاه در حالی مطرح می‌شود که دیروز شاخص کل بورس رکورد جدیدی را ثبت کرد و به بالای مرز یک میلیون واحدی رفت. در چنین شرایطی، برخی از فعالان باور دارند دلیل رشد سکه، افزایش قیمت دلار بوده است. دلیل اصلی رشد قیمت شاخص بازار ارز افزایش نرخ حواله درهم بود.

سهام پدیده شاندیز با نماد گشان در محدوده 14 هزار تومان بازگشایی شد اما هنوز مشخص نیست که معاملات این نماد از سوی ناظر بازار تایید شده یا خیر؟

پرونده ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح که طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند، با ارائه خدمات بهتر به مشتریان، کنترل و تزریق آرامش به پول و بهبود وضعیت سود سپرده و سود بین بانکی، منافع و سهولت‌هایی را برای مردم در ارتباطات بانکی ایجاد می‌کند.

قالیباف با بیان این که ارزش سهام عدالت 14 سال پیش یک میلیون تومان بود، اظهار کرد: این رقم در حال حاضر رقم بالایی شده است و روزی که آزادسازی صورت بگیرد رقم نهایی اعلام می‌شود. بهتر است مردم برای فروش آن عجله نکنند.

رییس سازمان خصوصی‌سازی از پایان مهلت تعیین روش مدیریت سهام عدالت تا 20 روز آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه داران مخالف هر گونه افزایش قیمت خودرو هستند، چرا که این امر رکود بازار خودرو را تشدید می‌کند، تصریح کرد: بازار خودرو به نظارت نیاز دارد تا دلالان نتوانند جولان دهند، این افراد با سوء استفاده از شرایط بازار می‌خواهند قیمت‌ها را بالا ببرند.

شاخص دلار پس از سه صعود متوالی عقب نشست.

در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، اکثریت هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران تحت تاثیر آمار اشتغال ماهانه آمریکا که نشان داد کارگران زیادی ماه گذشته از کار بیکار شده اند، ادامه روند افزایش قیمت طلا در هفته جاری را پیش بینی کردند.

قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای متوسط 8 سال را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

زمان واریز یارانه اردیبهشت؛ یارانه نقدی 24 میلیون خانوار در ابتدای هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و احتمالا سه میلیون نفر نیز یارانه کرونا را دریافت خواهند کرد.