شنبه 14 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

بهشتی بیان کرد: افراد بعد از ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت می‌توانند اقدام به خرید و فروش سهام کنند، همچنین افراد زیر 18 سال هم می‌توانند با قیم خود برای دریافت و احراز هویت اقدام و کد بورسی دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خدمه کشتی باری ایرانی ارتباط برقرار کرده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر اولویت با عملیات نجات کشتی است که همچنان در محل مورد نظر بوده و به گل نشسته است، برای عملیات نجات از تیم نجات بومی استفاده خواهد شد.

فهرست کامل بانکهای منتخب و درگاه های غیر حضوری و حضوری آنها بر مبنای اطلاعیه شماره (4) وزارت امور اقتصادی و دارایی، در درگاه های این وزارتخانه قابل مشاهده است.

مقیمی از اجرای بسته ویژه عرضه خودرو به بازار مطابق با اهداف و سیاست‌های وزارت صمت خبر داد و گفت: با اجرای این بسته، علاوه بر این که امکان فعالیت سودجویان به حداقل خواهد رسید، مشتریان نیز با اطمینان خاطر از قیمت اقدام به خرید خودرو خواهند کرد.

در این مدل سنجی که با محاسبه ثروت از طریق میزان رشد ثروت این افراد در سال‌های اخیر و با استفاده از داده‌های ثروتمندان جهان که توسط فوربس منتشر می‌شود جف بزوس می‌تواند در سال 2026 و در سن 62 سالگی به یک تریلیونر تبدیل شود.

مساله‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که تعدادی از سهامدارانی که کد بورسی برایشان صادر و وارد این بازار شده‌اند اطلاعات چندانی از بازار بورس ندارند و تنها برای کسب سود پا در این بازار گذاشته‌اند. به همین دلیل هم لازم است که متولیان بورس و بازار سهام به این افراد کمک کرده و آنان را نسبت به چالش‌های پیش رو آگاه کنند.

بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی به آدرس gcr.niopdc.ir ایجاد شد که این سامانه به سامانه‌های احراز هویت نظیر ثبت احوال و شاهکار متصل است و اطلاعات نادرست را رصد و پالایش می‌کند.

نرخ ارز، سکه، طلای 18 عیار و دلار در بازار - قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون 100 هزار تومان قیمت خورد. جدیدترین گزارش از بازار ارز، دلار، سکه، طلا و یورو را بخوانید

پیش بینی می‌شود تجارت جهان در 2020 و در هنگامه کاهش شدید تقاضای جهانی و گسستگی در زنجیره‌های جهانی عرضه، تا نزدیک به 15 درصد کاهش یابد.

مسئول قیمت گذاری و رسیدگی به قیمت‌ها در این حوزه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است، اما در مجموع قیمت هر واحد ماسک درب کارخانه حدود 700 تومان است که با احتساب هزینه حمل و فروش و مواردی از این قبیل به بیش از هزار تومان می‌رسد.

انواع و اقسام ماسک‌های "لاکچری" بزرگسال مانند ماسک‌های پارچه‌ای طرح‌دار، گلدوزی و روبان‌دوزی در صفحات مجازی اینستاگرام 25 تا 50 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سازمان استاندارد باید در این سال‌ها خودروسازان را ملزم می‌کرد که خودروی ارزان قیمت برای قشر کم درآمد تولید شود که جایگزین پراید شود، همانطور که پراید جایگزین پیکان شد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از ماشین‌های صفر کیلومتر خالی شود. در غیر این صورت نگهداری این خودروها، حکم احتکار دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: محتکران خودرو با تحریک بازار و شایعه سازی برای افزایش 50 تا 60 درصدی قیمت این کالا به دنبال گران کردن قیمت خودرو بودند که تلاش آن‌ها بی نتیجه ماند.

با تغییرات مدیریتی جدید در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، بازار و صنعت خودرو نیز دچار تحولاتی شده است؛ اما نکته جالب این تغییرات، تحویل خودروها به شیوه‌ی قرعه‌کشی دهه 60 است.

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با جهش 0.68 درصدی نسبت به روز قبل و در سطح 100.477 واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس معادل 1.026 دلار اعلام شد.