یک‌شنبه 15 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه فرارو

اقتصادی وب‌گاه فرارو

کانون سراسری جایگاه های عرضه فرآورده‌های نفتی کشور تعطیلی پمپ بنزین ها را تکذیب کرد.

رئیس کل بانک مرکزی در جمع مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری بر مشارکت فعال بانک‌ها در اجرای طرح ارائه تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

رئیس کل بانک مرکزی در جمع مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری بر مشارکت فعال بانک‌ها در طرح ارائه تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

کمک معیشتی که در اولین مرحله پرداخت برای حدود 17.5 میلیون خوانوار واریز شده بود، بعد از بررسی درخواست مشمولیت خانوارها در حال حاضر حدود 19.1 میلیون خانوار را در هر ماه پوشش می‌دهد که به حدود 60 میلیون نفر از بین جمعیت یارانهبگیران میرسد.

شاخص آزاد شناور نیز با 16 هزار و 697 واحد افزایش به رقم 679 هزار و 526 واحد رسید، شاخص بازار اول هفت هزار و 287 واحد و شاخص بازار دوم 26 هزار و 863 واحد افزایش داشتند.

قرار است آمریکا 78 میلیارد دلار حق عضویت خود را به این نهاد در روزهای آتی پرداخت کند که این مساله باعث افزایش قدرت وام دهی این نهاد خواهد شد.

رییس انجمن جایگاهداران کل کشور ادامه داد: از زمان افزایش قیمت سوخت تا 40 درصد کاهش فروش داشتیم و با شیوع کرونا این وضعیت بدتر شده و تا 70درصد کاهش فروش داریم و این در حالی است که اقلام جایگاهی 400 درصد گران‌تر شده‌اند، ولی توجهی به خواسته‌های این صنف نشده است، اینکه هر تغییر و تحولی ابتدا به صنف جایگاهداران ضربه می‌زند و این صنف باید بی چون و چرا اوامر را اطاعت کنند و مسئولان هم به...

رئیس صندوق بین‌المللی پول چند روز پیش نیز با اعلام یک هشدار جدی گفته بود که رکود اقتصادی در سراسر جهان ناشی از شیوع ویروس کرونا می‌تواند بسیار بدتر از بحران اقتصادی سال 2009 باشد.

وزیر محترم تعاون موافقت کرد تا حق بیمه اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 که می بایست در فروردین، اردیبهشت و خرداد 99 پرداخت گردد پرداخت نشود و در تیرماه 99 برای آن تصمیم گیری نمایند به شکلی که مجموع سه ماه پرداخت نشده از تیرماه 99 با شرایط تقسیط تا پایان سال آینده پرداخت شود.

از ابتدای خردادماه هر گونه پرداخت مستقیم و مستمر به کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی صرفا پس از ثبت اطلاعات آن‌ها در سامانه کارمند ایران انجام خواهد شد.

اخبار بد از آمریکا، دلار را به عقب راند.

زمان واریز اولین یارانه معیشتی امسال برای 60 میلیون نفر ایرانی در ساعت 24 دهم فروردین خواهد بود.

شاخص "کک 40" بورس پاریس با افزایش 2.51 درصدی در سطح 4543.58 واحد بسته شد و شاخص "دکس 30" بورس فرانکفورت در آلمان با صعود 1.28 درصدی و ایستادن در سطح 10 هزار و 96 واحدی به کار خود خاتمه داد. در مادرید شاخص "ایبکس 35" 1.31 درصد بالا رفت و به 7033.20 واحد رسید.

نرخ ارز، سکه، طلای 18 عیار و دلار - در سومین روز کاری سال 1399 قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون 100 هزار تومان قیمت خورد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شایعه تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت را تکذیب کرد.

اسفند 1398 در شرایطی که معاملات مسکن شهر تهران تحت تاثیر ویروس کرونا 24 درصد کاهش پیدا کرد، میانگین قیمت خانه با رشد ماهانه 8.7 درصد به 15 میلیون و 658 هزار تومان در هر متر مربع رسید.