پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

محققان دریافتند که وقتی افراد مسن احساس تنهایی می‌کنند، ظاهراً سلامت جسمی و روانی آن‌ها به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 6 فروردین ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

استفاده از کلم پیچ یک راه درمانی مکمل و عالی برای بیماری‌های مختلف قلبی و حتی بیماری‌های کشنده مانند سرطان است.

برخی از علل شایع گرفتگی گوش عبارت‌اند از: جِرم یا کثیفی گوش، عفونت، آلرژی، ورود آب در گوش و.... درمان گرفتگی گوش هم با توجه به دلیل گرفتگی آن متفاوت است.

اگر احساس خستگی برای شما مدت‌ها است که به امری دائمی تبدیل شده، حتماً به پزشک مراجعه کنید؛ اگر آهن کافی در بدن شما وجود ندارد، رژیم غذایی خود را تغییر دهید و اسفناج و گوشت بیشتری مصرف کنید.

افراد ناموفق اغلب فواید ورزش صبحگاهی را نادیده می‌گیرند و آن را به عنوان چیزی که به سادگی «برای آن وقت ندارند» کنار می‌گذارند.

فراموش نکنید که میوه‌ها و سبزیجات را در برنامه غذایی تعطیلات خود قرار دهید؛ خوردن پروتئین‌های بدون چربی مانند ماهی برای کنترل وزن بسیار مفید است.

این دستور العمل آسان سیب زمینی و تخم مرغ را امتحان کنید، زیرا بهترین است!

کمبود بیوتین یا ویتامین B 7 با درماتیت (التهاب پوستی)، ریزش مو و طاسی ارتباط دارد.

ترس‌های روانی (Phobia) اغلب جنبه‌ای غیرمنطقی دارند، با این حال فرد مبتلا قادر به کنترل هراس خود نیست.

روی در درمان ریزش مو در افراد دچار کمبود این ماده معدنی و حتی بدون کمبود می‌تواند موثر باشد.

احتمالا اگر علاقه‌مند هستید در خانه یا آپارتمان خود گل و گیاه نگهداری کنید حتما در خانه یک یا چند سانسوریا دارید. اما سانسوریا چه گیاهی است و چگونه باید از آن نگهداری کرد؟

در ایام تعطیلات عید یا مهمان داریم یا به مهمانی می‌رویم. شیرینی و شکلات‌های خوشمزه وسوسه‌انگیز می‌شوند و نمی‌توانیم مقاومت کنیم. اما چگونه در تعطیلات عید چاق نشویم؟ در مهمانی‌ها چیزی نخوریم؟

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 5 فروردین ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

ویتامین C، علاوه بر نقش بنیادین در تولید کلاژن، به حفظ سلامت پوست، مفاصل و جلوگیری از تحلیل استخوان کمک می‌کند. توت‌فرنگی، انبه، لیمو، هندوانه، اسفناج، کلم، مرکبات و کیوی از جمله منابع غنی ویتامین C هستند. ادغام این میوه‌ها و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه می‌تواند به تقویت سلامت عمومی کمک کند.

اولین جریمه‌ی رانندگی با سرعت غیر مجاز در سال 1896 برای مردی به والتر آرنولد در شهر لندن صادر شد. او با سرعت 12 کیلومتر بر ساعت که 4 برابر بیشتر از حد مجاز یعنی 3 کیلومتر بر ساعت بود، رانندگی کرده بود.