جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

اگر چه تشخیص کالا‌های تقلبی از اصل اغلب دشوار است، اما کالا‌های تقلبی می‌توانند خطرناک باشند، زیرا کنترل‌ها و گواهینامه‌های لازم را ندارند.

عکس‌ها مربوط به یک جشن نوروزی هستند که در میدان ارگ برگزار می‌شد. در این مراسم انواع نمایش‌ها اجرا می‌شد، از نمایش‌های خنده‌داری که دلقک‌ها با لباس‌های خاص اجرا می‌کردند تا نمایش‌های حیوانات و همینطور برگزاری مسابقات کشتی.

کارشناسان می‌گویند که وزن بدن می‌تواند با مسائل مربوط به سلامت روان، مانند افسردگی مرتبط باشد.

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند.

کتاب "نسل مضطرب" نوشته "جاناتان هایت" روان‌شناس اجتماعی و استاد دانشگاه نیویورک اهل ایالات متحده آمریکا ارزیابی وحشتناکی از "کشتار دیجیتالی" است و فراخوانی برای والدین در هر نقطه ای از جهان می باشد.

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 28 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

یکی از کارشناسان با استفاده از چند تکنیک باستانی خود را تتو کرد تا متوجه شود کدام‌یک به خالکوبی مرد یخی شباهت دارد.

محققان نشان دادند که 84 درصد از شرکت کنندگان گزارش دادند که دائماً قهوه می‌نوشند، در حالی که 12 درصد از آن‌ها نوشیدن چای و بیش از دو سوم (68.5 درصد) به طور روزانه قهوه می‌نوشند. در این گروه، 52.9 درصد یک فنجان در روز، 42.2 درصد دو تا سه فنجان در روز و 4.9 درصد چهار فنجان یا بیشتر در روز نوشیدند.

شیرینی توپک نارگیلی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و شیک نوروزی است که بدون فر و نیاز به پختن آماده میشود و دستور تهیه آسانی دارد.

صبح 30 اکتبر دو هواپیما توپولوف 95 حامل بمب تزار و هواپیمای آزمایشگاهی حامل فیلم برداران راهی ارض جدید شدند.

متخصص پزشکی ورزشی و فلوشیپ اینترونشنال ستون فقرات به بیان توصیه‌های مهم به افرادی که گودی کمر دارند، پرداخت.

جویدن دانه هل می‌تواند سطح pH دهان را تغییر دهد و به بدن کمک کند بزاق بیشتری تولید کند. این به مرطوب نگه داشتن دهان شما کمک می‌کند و از شما در برابر مشکلات سلامت دندان محافظت می‌کند. حداقل، هل میتواند به عنوان یک خوشبو کننده نفس موثر عمل کند.

آیا به فکر سفر هوایی در تعطیلات هستید؟ آیا می‌دانید که سفر با هواپیما بر بدن شما تاثیر دارد و مشکلات گوارشی ایجاد می‌کند؟ در این گزارش غذا‌های ممنوعه که همیشه باید قبل از سفر طولانی یا کوتاه هوایی از مصرف آن‌ها اجتناب کنید را معرفی خواهیم کرد.

«زولبیا و بامیه‌ای که خیلی سفید باشد، یا مواد اولیه آن مناسب نبوده یا مواد دیگری به آن اضافه شده است و اگر رنگ آن قهوه‌ای خیلی تیره باشد یا از روغن سوخته و چند بار مصرف برای تهیه آن استفاده شده و یا دقت لازم در پخت آن صورت نگرفته است، بنابراین رنگ ظاهر عامل موثری در انتخاب زولبیا و بامیه مرغوب است.»

ویتامین D یکی از ویتامین‌های ضروری است که کمبود آن منجر به بروز مشکلات زیادی می‌شود؛ به‌تازگی ارتباطی بین کمبود ویتامین D و نفخ نیز پیدا شده است.

عدس سرشار از ویتامین‌های گروه B، آهن و کلسیم است که فواید زیادی دارد؛ اما برخی افراد نباید آن را مصرف کنند.