پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

پلک زدن حدود 15 بار در دقیقه برای اکثر افراد سالم تعدادی معقول تلقی می‌شود. افراد مبتلا به پارکینسون یا بیماری خودایمنی گریوز* ممکن است کم‌تر پلک بزنند.

عیدت مبارک بهترینم / همه می‌گویند سال نو من می‌گویم سال از نو / چون قرار است از نو دوستت داشته باشم...

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 1 فروردین ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده این محدودیت را هر چیزی بیش از 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم تعریف می کند. این معادل چهار یا پنج فنجان قهوه است.

مکمل های روغن ماهی امگا 3 فواید متعددی برای سلامتی دارند از تقویت ایمنی گرفته تا سلامت قلب. با این وجود، بسیاری از افراد به افسانه ها و باورهای غلط اعتقاد دارند. بیایید امروز همه آن باورهای غلط را از بین ببریم!

برای تبریک عید نوروز ارسال پیامک و اس ام اس به دوستان و آشنایان و اعضای خانواده و... یکی از رسم‌هایی است که در سال‌های اخیر در بین مردم رواج پیدا کرده است، گزیده‌ای عاشقانه از پیام تبریک عید را تقدیم تان می‌کنیم.

کلیه‌ها، این گوهر‌های پنهان در عمق بدن، برای سلامتی ما حیاتی هستند. به عنوان قلب تپنده سیستم دفعی، آن‌ها مسئولیت پاک‌سازی خون از مواد زائد و سموم را بر عهده دارند. این اندام‌های فوق‌العاده نه تنها خون را تصفیه می‌کنند بلکه در تنظیم تعادل مایعات، الکترولیت‌ها، و فشار خون نیز نقش اساسی ایفا می‌کنند.

در این ویدئوی جالب و دیدنی نحوه پخت انواع غذا‌های مشهور ترکی و بین المللی با ماهی توسط دو آشپز مشهور استانبولی را مشاهده خواهید کرد.

آنقدر خوشمزه است که می توانید هر روز آن را بپزید...

در حالی که هنوز چیز‌های زیادی وجود دارد که طرفداران بازی درباره بروزرسانی آینده 1.21 ماینکرفت و فراتر از آن نمی‌دانند، تعداد زیادی از ویژگی‌های درخواستی طرفداران در حال حاضر گنجانده شده است.

زمانی‌که حرف از دورهمی به میان می‌آید، بازی حرف اول و آخر را می‌زند. امروزه کارت‌های بازی یا بازی‌های گروهی متفاوتی تولید و ساخته شده‌اند. حتی می‌توانید به سراغ بازی‌های قدیمی‌تر مانند اسم‌فامیل بروید. فراموش نکنید که پانتومیم همیشه گزینه جذابی به‌شمار می‌رود.

دل کامپو گفت: اگر به‌طور تصادفی ساس را به خانه بیاورید، احتمالا در بدن خود نیش آن را پیدا خواهید کرد که گاهی اوقات خارش‌دارد و با ورم قرمز یا بنفش رنگ همراه می‌شود و اغلب به صورت خوشه‌های زیگزاگی سه تا پنج‌تایی هستند.

در این ویدئوی جالب و تماشایی روش متفاوت یک زوج غارنشین افغانستانی در پخت آبگوشت مرغ و نان ساجی را می‌بینید.

کارت پستال و تصاویر اختصاصی فرارو برای تبریک عید 1403 تقدیمتان می‌شود.

کم‌خونی پرنیشز وقتی ایجاد می‌شود که بدن نمی‌تواند ویتامین B-12 را از دستگاه گوارش خود به درستی جذب کند.

گیجگاه یا شقیقه به دو طرف کناری سر در عقب چشم‌ها گفته می‌شود که به دلیل عبور سرخرگ گیجگاهی صورت از آن دارای ضربان است. در صورتی که این ضربان بیش از حد طبیعی باشد یا با لمس آن احساس درد می‌کنید، ممکن است نشانه بروز مشکلی باشد.