شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

داروی خوراکی روآکوتان (ایزوترتینوئین) تاکنون استاندارد طلایی برای از بین بردن این عارضه بوده است، اما برای برخی افراد بدون عوارض جانبی ناخوشایند نیست. با این وجود، یک گزینه جدید هیجان انگیز به نام Avi Clear وجود دارد که لیزری مخصوص کنترل آکنه حتی در سطح شدید است و با هدف قرار دادن غدد چربی در پوست و سرکوب فعالیت آن‌ها به طور نامحدود عمل می‌کند.

جولی اولین نشانه را به عنوان «خیره شدن به مرگ» توصیف کرد.

آنتی اکسیدان‌های طبیعی و خواص ضد التهابی زنجبیل می‌تواند به هضم غذا کمک کند.

برخی از نوشیدنی‌ها، زمانی که در یک رژیم غذایی متعادل گنجانده شوند، می‌توانند با افزایش متابولیسم، بهبود سیری و افزایش اکسیداسیون چربی به کاهش وزن کمک کنند.

شما معمولا پس از خوردن میان وعده‌های ناسالم چندان احساس سیری نکرده و خیلی زود گرسنه می‌شوید و در نتیجه مجددا مجبور می‌شوید به سراغ خوردن مواد غذایی رفته و این روند سبب افزایش وزن و چاقی شما می‌شود.

لوتئین و زآگزانتین، در واقع رنگدانه‌هایی هستند که توسط گیاهان تولید می‌شوند و به میوه‌ها و سبزیجات رنگ زرد تا قرمز می‌دهند.

تصویری جالب توجه از طناز طباطبایی در سریال «میوه ممنوعه» بین کاربران فضای مجازی وایرال شده که نشان از تغییر چهره شدید او طی این مدت (از زمان پخش در سال 86) دارد.

تغذیه اصولی و درست به تقویت عملکرد سیستم‌های مختلف بدن کمک می‌کند؛ بنابراین، طبیعی است که هر قسمت از بدن با حذف یک وعده غذایی یا گرسنه ماندن طولانی‌مدت تحت تأثیر قرار بگیرد و شما را به دردسر بیندازد.

پیروی از یک الگوی غذایی متنوع و متعادل در ماه رمضان به‌منظور حفظ سلامت بدن با محدود کردن غذاهای دارای چربی، کلسترول، قند و نمک زیاد از جمله توصیه‌های اکید متخصصان برای ایام روزه‌داری است.

سمنو، یکی از دسر‌های خوشمزه که دارای قند طبیعی و فیبر بالا است.

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 26 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

کنجد یکی از بهترین منابع ویتامین‌های گروه B است. ویتامین B 1 باعث تغییر حالت قند‌ها به انرژی می‌شود. این ویتامین در بدن ساخته نمی‌شود و باید از طریق مواد غذایی به بدن برسد. ویتامین B 2 که تحت‌عنوان ریبوفلاوین شناخته می‌شود، در فرایند‌های بیولوژیک تولید پروتئین و چرب‌ها نقش دارد. ویتامین B 3 ویژگی کاهش تجمع کلسترول در خون را دارد.

یک مطالعه جدید تایید می‌کند که برای داشتن خوابی با کیفیت خوب، بهتر است از مصرف غذا‌های پرچرب و پرقند اجتناب کنید.

شیرینی سابله روسی یکی از انواع شیرینی‌های شکلاتی و از نوع سابله محسوب می‌شود که بسیار زیبا و خوشمزه است و برای پذیرایی در عید نوروز مناسب است.

آیا احساس خارش در عمق گوش باعث ناراحتی زیادی می‌شود؟ شاید نتیجه تمیز کردن بیش از حد باشد. در این مطلب 7 دلیل خارش مداوم گوش را بشناسید.

رنگ کردن مداوم موهایتان اگرچه موجب مخفی کردن تار‌های سفید می‌شود، اما معایبی نیز به همراه دارد که اگر از آن‌ها مطلع شوید، احتمالا مو‌های خاکستری و طبیعی خود را بیش از قبل دوست خواهید داشت و وقت بعدی آرایشگاهتان را لغو خواهید کرد.