جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

متخصصان بر این باورند که قرار گرفتن دائمی در معرض نوسانات وزن خود، همچنین مشاهده روزانه وزنی که به عنوان «وزن هدف» برای خود تعریف کرده‌ایم، افراد را تشویق می‌کند تا مراقب رژیم غذایی خود باشند.

ورزش کردن پیش از غذا و به اصلاح با شکم خالی، در هنگام صبح می‌تواند مفید و سبب کاهش وزن شود، اما اگر در ساعات دیگر روز و با اهداف دیگری ورزش می‌کنید بهتر است به فاصله 2 تا 3 ساعت قبل از ورزش، یک وعده غذایی سبک را مصرف کنید.

می‌توانید خیار را داخل مخلوط‌کن بریزید و آن را به صورت خمیر در بیاورید. کمی روغن دلخواه را به آن اضافه کنید (مثلا روغن زیتون) و از آن برای پاکسازی پوست صورت استفاده کنید. این ترکیب نه‌تنها آرایش را پاک می‌کند، صورت شما را هم نرم می‌کند.

رژیم آب، نوعی رژیم غذایی است و افرادی از آن پیروی می‌کنند که می‌خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند.

راه حل برای دستیابی به خواب کافی که به آن نیاز دارید در ساعات روشنایی روز نهفته است از تنظیم ریتم شبانه روزی گرفته تا یادگیری عدم نگرانی.

برخی شارحان برای توجیه تفاوت نظر مؤلف گفته‌اند چه بسا دیدگاه اصلی او در این موضع بیان شده و سایر موارد که نافی ادراک و علم از جمادات بود، از باب همراهی با دیدگاه جمهور فلاسفه بیان شده است. اما در شرایطی که بحث ذیل اتحاد عالم و معلوم، و نیز مباحث تجرد نفس و... هماهنگ با دیدگاه عموم فیلسوفان بوده و اکنون ذیل عنوانی فرعی و در خلال بحثی حاشیه‌ای بر این نکته تصریح شده، بیشتر نوعی ناهماهنگی...

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 27 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

دارچین که سرشار از آنتی اکسیدان است، از سلامت قلب حمایت می‌کند، قند خون را تنظیم می‌کند و متابولیسم را افزایش می‌دهد.

"مارک کورلانسکی" نویسنده و روزنامه نگار در کتاب جدید خود قصد دارد به هسته کمیاب‌ترین ماده غذایی در جهان از نظر متداول بودن در استفاده دست یابد.

داروی خوراکی روآکوتان (ایزوترتینوئین) تاکنون استاندارد طلایی برای از بین بردن این عارضه بوده است، اما برای برخی افراد بدون عوارض جانبی ناخوشایند نیست. با این وجود، یک گزینه جدید هیجان انگیز به نام Avi Clear وجود دارد که لیزری مخصوص کنترل آکنه حتی در سطح شدید است و با هدف قرار دادن غدد چربی در پوست و سرکوب فعالیت آن‌ها به طور نامحدود عمل می‌کند.

جولی اولین نشانه را به عنوان «خیره شدن به مرگ» توصیف کرد.

آنتی اکسیدان‌های طبیعی و خواص ضد التهابی زنجبیل می‌تواند به هضم غذا کمک کند.

برخی از نوشیدنی‌ها، زمانی که در یک رژیم غذایی متعادل گنجانده شوند، می‌توانند با افزایش متابولیسم، بهبود سیری و افزایش اکسیداسیون چربی به کاهش وزن کمک کنند.

شما معمولا پس از خوردن میان وعده‌های ناسالم چندان احساس سیری نکرده و خیلی زود گرسنه می‌شوید و در نتیجه مجددا مجبور می‌شوید به سراغ خوردن مواد غذایی رفته و این روند سبب افزایش وزن و چاقی شما می‌شود.

لوتئین و زآگزانتین، در واقع رنگدانه‌هایی هستند که توسط گیاهان تولید می‌شوند و به میوه‌ها و سبزیجات رنگ زرد تا قرمز می‌دهند.

تصویری جالب توجه از طناز طباطبایی در سریال «میوه ممنوعه» بین کاربران فضای مجازی وایرال شده که نشان از تغییر چهره شدید او طی این مدت (از زمان پخش در سال 86) دارد.