شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

وسواس به خرج دادن در هر چیزی از خصوصیاتی است که با ماه تولد افراد ارتباط دارد؛ بنابراین، می‌توان وسواسی بودن را به ماه تولد هر فرد نسبت داد.

دارچین خواص بسیار زیادی دارد؛ سطح کلسترول را کاهش می‌دهد، از آرتروز جلوگیری می‌کند، با سرماخوردگی مبارزه کرده و گوارش را بهبود می‌بخشد.

لیموترش خاصیت اسیدی دارد و به همین دلیل علاوه‌بر مصارف خوراکی، در بسیاری از ترفند‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

افراد سمی (Toxic people) در زندگی همه ما وجود دارند! شاید ندانید مشخصات افراد سمی چیست، اما آن‌ها را احساس کرده و از دستشان رنجور شده‌ایم.

اگر می‌خواهید شخصیت کاریزماتیک داشته باشید، باید کاری کنید که دیگران در کنار شما احساس ارزشمندی کنند.

با افزایش سن، سطح هورمون‌های زنان به طور طبیعی کاهش می‌یابد و منجر به یائسگی و کاهش تولید استروژن و پروژسترون می‌شود. گنجاندن مواد مغذی در رژیم غذایی می‌تواند راهی مفید برای حفظ تعادل هورمونی باشد.

از لیوان و استکان برای نوشیدن آب، چای، قهوه، نسکافه، دمنوش و نوشابه و.. استفاده می‌شود. رنگ قهوه، به دلیل روغنی است که دانه‌های قهوه درون خود دارند. چای سیاه و حتی چای سبز نیز پس از مدتی باعث تیره شدن لیوان و استکان و فنجان می‌شود.

در این ویدیو نمایی از پخت غذا‌های خیابانی در کراچی پاکستان همچون پخت برگر با 30 عدد تخم‌مرغ، شامی‌کباب و... توسط آشپز‌های خیابانی را مشاهده خواهید کرد.

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 16 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

برخی علائم هستند که نشان دهنده فشار خون بالا هستند، به این علائم توجه کنید و درصورت مشاهده به پزشک مراجعه کنید.

متخصص اطفال گفت: به علت تنوعی که ویروس‌های سرماخوردگی دارند، ممکن است کودک امروز به یک نوع آن و بعد از بهبودی به نوع دیگری از ویروس‌های سرماخوردگی مبتلا شود.

تمیز کردن لوستر‌های کریستال، فارق از دردسر‌ها و زمانی که می‌گیرد، اما نتیجه آن در چندیدن برابر شدن نمای خانه هنگام خانه تکانی در خور توجه خواهد بود. از این رو باز کردن قطعات و شستن هر یک از کریستال‌ها، شما را برای چند ماه راحت خواهد کرد.

بر اساس یک مطالعه، کسانی که هر روز روغن زیتون را به عنوان بخشی از صبحانه پرچرب به جای روغن سویا مصرف می‌کردند، کاهش قابل توجه چربی و همچنین کاهش فشارخون داشتند.

تا کنون نمونه چنین یافته‌ای در ایران دیده نشده و این برای اولین‌بار است که این قوچ سنگی به نمایش درآمده

قارچ سوخاری یکی از انواع فست‌فودهای خوشمزه و محبوب است که شما می‌توانید با روشی آسان این سوخاری خوشمزه را در منزل تهیه کنید.

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 باید معاینات منظم انجام دهند، زیرا اگر به خوبی مدیریت نشود می‌تواند عوارض جدی ایجاد کند. دیابت یکی از علل اصلی از دست دادن بینایی قابل پیشگیری در افراد در سن کار در بریتانیا است و عامل اصلی قطع عضو، نارسایی کلیه، حمله قلبی و سکته مغزی می‌باشد. خطر عوارض در طول زمان افزایش می‌یابد. کنترل ضعیف گلوکز خون دلیل اصلی ایجاد عوارض در افراد است. این خطر در افرادی که...