جمعه 13 مهر 1403

فرمانده سپاه استان بوشهر: امام خمینی (ره) جهان را متحول کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه استان بوشهر: امام خمینی (ره) جهان را متحول کرد

بوشهر - ایرنا - فرمانده سپاه امام صادق (ع) گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی را حاکم و این انقلاب موجب تحول در جهان شد.

سردار علی رزمجو روز سه‌شنبه در آئین گرامیداشت 14 و 15 خرداد افزود: سخنان و فرامین امام (ره) امروز مبنای فکری و سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) نسیمی بهاری بود که در تاریخ معاصر وزید و عصاره بزرگ‌مردان تاریخی شد که در چهل سال گذشته تمام کاخ‌های زور و ستم را درنوردید.

رزمجو اضافه کرد: رهبری ایران چه در زمان امام راحل و چه امروز بر پایه تعالیم اسلام و وحی و تکیه به قدرت لایزال الهی شکل گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) نیز گفت: بقا نظام وابسته به این است که یاد بزرگان نظام، هدف‌ها و سیره آن‌ها زنده بماند.

حجت الاسلام حسین دشتی افزود: انقلابی بودن از ویژگی‌های برجسته و ممتاز امام راحل بود که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم در گام دوم بر انقلابی بودن و نظام سازی که دو ویژگی جدایی ناپذیر از انقلاب اسلامی است تاکید دارد.

دشتی گفت: 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و همواره مورد تاکید امام راحل بود تاریخی که باید آن را نقطه انتشار انقلابی بودن و ولایت‌مداری در جمهوری اسلامی ایران دانست.

*س_برچسب‌ها_س*