دوشنبه 16 مهر 1403

فرهادی‌زاد: پیگیر دلیل پرداخت نشدن پاداش‌ها به ملی‌پوشان فوتسال هستیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرهادی‌زاد: پیگیر دلیل پرداخت نشدن پاداش‌ها به ملی‌پوشان فوتسال هستیم

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دختران فوتسالیست باغیرت مثال بدنی به مصاف حریفان می روند تاکید کرد که پیگیر دلیل پرداخت نشدن پاداش‌ها به ملی‌پوشان فوتسال خانم هستیم.

مهین فرهادی‌زاد اظهار داشت: واقعیت این است که دختران ما بدون توجه به پاداش و با عرق ملی و با غیرتی مثال زدنی در مسابقات حاضر شده، همه توان خود را می‌گذارند وبه مصاف حریفان خود می‌روند و قهرمان هم می‌شوند، چون انگیزه کافی برای این کار را دارند، اما ما هم نباید فراموش کنیم که پرداخت جوایز آن‌ها انگیزه بیشتری در برنامه‌های آتی ایجاد می‌کند.

وی افزود: در خصوص پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال پیگیری کردیم و سرپرست فدراسیون فوتبال هم قول داده است که در صورت فراهم شدن امکان مالی، پرداخت‌ها انجام شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: از طریق محمدمهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال پیگیری کردم پرداخت نشدن پاداش‌ها تنها مربوط به تیم ملی فوتسال بانوان نیست و فدراسیون فوتبال تیم‌های دیگری هم دارد که هنوز پاداش خود را نگرفته‌اند.

وی افزود: در هر صورت پیگیر مطالبات زنان هستم، چون معتقدم پاداش ورزشکار باید به موقع پرداخت شود تا انگیزه‌ها کم نشود.

فرهادی‌زاد در خصوص احتمال افزایش پاداش زنان فوتسالیست، گفت: بنظرم فوتسالیست‌ها باید با آرامش کار خود را دنبال کنند و اجازه دهند فدراسیون فوتبال با قوانین مصوب کارها را انجام دهد. واقعیت این است که پرداخت‌ها به زودی انجام می‌شود و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

منبع: وزارت ورزش و جوانان *س_برچسب‌ها_س*