یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت ثروتی گرانقدرتر از ثروت رهبری وجود ندارد واین ثروت با هیچ ثروتی قابل مقایسه نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهادت حاج قاسم سلیمانی بعد از اعلام نابودی داعش به خوبی نشانگر استجابت دعای عام و عمومی امام سجاد (ع) در مورد وی است اما شهادت فقط برای مجاهدان میدان نیست.

خبرگزاری تسنیم

طی سه سال گذشته ناشران، نویسندگان و شاعران متعددی کوشیده‌اند با خلق آثار متنوع، شخصیت و منش شهید سردار سلیمانی را به مخاطبان نسل جدید معرفی کنند.

خبرگزاری تسنیم

بخشی از مسائل در حین سجده نماز به وجود می‌آید؛ وقتی مهر در حین نماز گم شود یا میان پیشانی و مهر حائلی مثل پارچه سجاده یا چادر باشد و یا سر بی‌اختیار از روی مهر برداشته شود. وظیفه نمازگزار در این شرایط را مراجع تقلید توضیح می‌دهند.

خبرگزاری مهر

روزنامه تهران‌تایمز امروز در ویژه‌نامه‌ای به ابعاد گوناگون زندگی سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی پرداخت.

خبرگزاری مهر

فیلم لحظه اعلام شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس در حرم مطهر رضوی در مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 13 دی ماه 1401 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ 13 دی ماه را بخوانید.

وب‌گاه فرارو

گل مژه نوعی عارضه پوستی است که روی پوست پلک ایجاد می‌شود و در بیشتر مواقع دردناک است. اگر گل مژه به درستی درمان نشود، ممکن است در موارد شدیدتر به عمل جراحی نیاز داشته باشد.

خبرگزاری مهر

تصاویری از گلزار شهدای کرمان را شب شهادت سردار سلیمانی مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

رزماری گیاهی با برگ‌های سوزنی و از خانواده نعناع است که بومی آسیا و مدیترانه است. طبق برخی نظریه‌های علمی افزودن گیاه رزماری به غذا، آب و یا حتی بوییدن آن می‌تواند باعث تقویت حافظه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجلیل از شهید سپهبد قاسم سلیمانی تیتر اصلی اکثر مطبوعات امروز است.

وب‌گاه فرارو

در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.

وب‌گاه فرارو

زویا پیرزاد یکی از نویسندگان معاصر توانای ایرانی است که توانست با نوشتن رمان «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» به شهرت و محبوبیت برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز سال نوی میلادی، امام جماعت و جمعی از هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر (عج) خوزستانی های مقیم تهران به دیدار خانواده شهید گالیک طومانیان و آلفرد گبری از شهدای مسیحی رفتند. عیادت از الکساندر کاسپاریانس آزاده و جانباز 25درصد، وارطان زرگریان جانباز 10درصد، آندره موسسیان جانباز 15درصد از دیگر برنامه های این مسجد بود. در این دیدارها یک سبد گل...