دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - شوک شهادت حاج قاسم برای دوستدارنش آنقدر فاجعه بود که گاهی به غفلت یادمان می‌رود از حاج حسین پورجعفری همان مردی که همواره در سایه توجه سردار دل‌ها قرار داشت و یار همیشه همراه و صندوقچه اسرار شهید سلیمانی بزرگ بود، یاد کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک شاعر گفت: مبنای داوری در جشنواره شعر فجر کتاب است و این ویژگی باعث شده تا جشنواره فجر به نسبت جشنواره‌های دیگر از سطح بالاتری برخوردار شود.

خبرگزاری تسنیم

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ساخت 3 عنوان فیلم موافقت کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با اشاره به ساختِ آثار نمایشی برای معرفی شهدای شاخص کشور، از رسیدنِ فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به جشنواره فیلم فجر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: در ثبت خاطرات سردار سلیمانی، به فضای داخل کشور محدود نشدیم و حتی خاطرات مردم در عراق را نیز ثبت کردیم که ترجمه نیز شده است.

خبرگزاری تسنیم

یک شاعر گفت: بررسی کتاب‌ها در داوری‌ها و کلان‌نگری باعث شده تا سطح جشنواره بین‌المللی شعر فجر بالاتر از دیگر جشنواره‌های شعری کشور باشد.

خبرگزاری تسنیم

ساسان ناطق گفت: حماسه، برجسته‌ترین نمود پایداری ما است. مقاومت، ریشه در باورهای دینی ما دارد. تاریخ همیشه به ما درس می‌دهد. ما عمدتا یا دیر یاد می‌گیریم یا فراموش می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

شخصیت اصلی شهید سلیمانی آن است که در جنگ 33 روزه و 7 روزه در اتاق فرماندهی حزب الله و در تونل‌های مقاومت با لباس فرمانده و ژنرال بزرگ، سنگر به سنگر به‌دنبال جنایتکاران آمریکایی و اسرائیل نشان داده شود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: درباره سرمربی تیم ملی در هیات رئیسه صحبت شد و شاید نیاز به جلسات تکمیلی باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: در حوزه ادبیات، پایداری و مقاومت را یکی می‌بینم. این دو تفکیک‌پذیر نیستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ساخت سه فیلم موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نماهنگ سردار دل‌ها با صدای سجاد ملکی منتشر شد. این نماهنگ امروز سه‌شنبه 13 دی ماه ساعت 11 و 37 دقیقه از شبکه پنجم سیما و روز چهارشنبه از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

هرچند غربالگری یا چرخه مراقبتی فرآیند مهمی است که باید نوزادان از بدو تولد زیر پوشش آن قرار بگیرند، اما هستند والدینی که همچنان به این چرخه مراقبتی توجه چندانی ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در استان تهران با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابراهیم حاتمی کیا مهمان امشب فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.