جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های پاکدشت ترویج می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های پاکدشت ترویج می شود

پاکدشت - ایرنا - رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: پاکدشت دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با همکاری مسئولان این مهم محقق می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت، مهدی کعبی در دیدار با بخشدار جدید مرکزی پاکدشت گفت: با نگاه انقلابی و جهاد ناب اسلامی می توان در حوزه ترویج فرهنگ ایثارو شهادت پیشرفت‌های خوبی را در کالبد جامعه تزریق کرد.

وی افزود: پاکدشت از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ایثار و شهادت برخوردار است که با استفاده از این ظرفیت‌ها میتوان زمینه را برای این ترویج این فرهنگ ناب در جامعه فراهم کرد. کعبی با بیان اهمیت اجرای صحیح و برنامه ریزی دقیق در حوزه تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهامت، اظهارداشت: بخش مرکزی و روستاهای پاکدشت از ظرفیت های بسیار در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تلاش می‌شود با همکاری مستقیم با مسئولان، زمینه این مهم را فراهم کرد.

کارگروه پیگیری مشکلات ایثارگران به صورت فصلی برگزار شود

امام جمعه پاکدشت گفت: کارگروه پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان به صورت فصلی در شهرستان پاکدشت برگزار شود.

حجت الاسلام حسن لزومی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت ضمن تقدیر از برنامه‌ها و دغدغه مسئولان اداره بنیادشهید پاکدشت گفت: رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری مطالبات ایشان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، برکت زندگی است و مسئولان باید قدردان این موهبت الهی در شهرستان باشند.

وی از مسئولان بنیاد شهید خواست تا کارگروه پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان به صورت فصلی در شهرستان پاکدشت برگزار کنند. پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها

فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های پاکدشت ترویج می شود 2