دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری تسنیم

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت ارشاد درباره اخبار فروش کاغذهای داخلی تخصیص داده شده به ناشران در بازار آزاد توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

نشست تخصصی «تجربه‌نگاری خبرگزاری‌ها از پخش زنده» سه‌شنبه 19 مهر در سالن اجتماعات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان جنوبی درباره نحوه برگزاری رویداد «هفته مهر سینمای ایران» در این استان توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، عباس محمدیان را به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کرسی‌های آزاداندیشی با قوت بیشتری برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، عباس محمدیان را به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در حاشیه جلسه 870 شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر تقویت و انسجام فرهنگی اظهار کرد: موضوع جلسه امروز دریافت گزارش از اتفاقات فرهنگی و اجتماعی روز‌های اخیر بود، متاسفانه در این روز‌ها شاهد اذیت مردم در فضای عمومی و مجازی هستیم. این فضا را دشمن با اغتشاش و محوریت برنامه ریزی آمریکا، رژیم صهیونیستی،...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دانشگاه ها تحت تاثیر خانه ملی گفتگوی آزاد، کرسی های آزاداندیشی با قوت بیشتر برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

یک بازی‌ساز رایانه‌ای معتقد است متأسفانه 50 درصد انرژی بازیسازان در ادارات صرف می‌شود، زیرا سلیقه‌ای عمل می‌شود و قانون مدونی در این صنعت وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در عین حالی که اعتراض و بازگو کردن مطالبات مردمی را امری طبیعی و به حق می‌داند، بر حفظ تمامیت ارضی کشور نیز تاکید دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی انتشار عکس‌های هنرمندان که با وزیر ارشاد دیدار داشتند، برخوردهای ناشایستی و توهین‌های تندی به ما شد و عکس‌العمل بیرونی خوبی نداشت. حتی به ما گفتند از وزیر ارشاد پول گرفته‌اید تا در این مراسم شرکت کنید.

وب‌گاه الف

رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در عین حالی که اعتراض و بازگو کردن مطالبات مردمی را امری طبیعی و بحق می‌داند، بر حفظ تمامیت ارضی کشور نیز تاکید دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به شخصه معتقدم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول ساخت‌وساز نیست. این وزارت‌خانه مسئول برگزاری رخدادها و رویدادهای فرهنگی و هنری است.