یک‌شنبه 3 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلاله گفت: این شهرستان با داشتن 28 واحد اقامتگاه بوم‌گردی فعال در مناطق روستایی، رتبه نخست استان گلستان در این حوزه را دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری در گفت‌وگویی به موضوعات مختلف حوزه کتاب در جهان پرداخت؛ از افزایش مهارت کتابداران تا درآمدآنها در جهان.

وب‌گاه فرارو

مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.

وب‌گاه فرارو

منوچهری این روز‌ها خیابانی است که گرچه فروشندگان و خریداران اجناس آن صاحبان سلیقه‌های ویژه‌اند، اما عبور از آن برای همه دلچسب و دوست داشتنی است و دیدن کالا‌های چیده شده رو به خیابان دیدنی و تماشایی. منوچهری بُعدی از تاریخ در دل شهری از جنس امروز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باربارا لیسون، رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) در گفت‌وگو با سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به موضوعات مختلفی از جمله ارتباط کتابخانه‌ها با توسعه پایدار، فضای مجازی، کتابداری نوین و همچنین وضعیت معیشتی کتابداران در دنیا پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در مجموعه تئاتر شهر از تلاش مجلس برای بررسی مشکلات و افزایش بودجه تئاتر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های رادیویی در بهار آزادی امسال نیز با تولید و پخش برنامه‌های گوناگون رشادت‌های مردم انقلابی ایران اسلامی را به گوش مخاطبان می‌رسانند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رویا احمدابادی؛ برای بازگشت به عقلانیت در تدوین خط مشی ها، تحلیل خط مشی حلقه مفقوده ای است که در درک پیچیدگی ها و ماهیت سیاسی خط مشی ها کمک نموده و زمینه تدوین خط مشی های اثربخش تر و اجرای موفق تر را فراهم می نماید. این حوزه مطالعاتی به شناسایی اثرات و پیامدهای نهایی خط مشی ها پرداخته و از طیفی از تکنیک ها برای توصیف، علت یابی و عارضه یابی خط مشی ها استفاده...

وب‌گاه خبر آنلاین

یاد بعضی نفرات روشنم می‌دارد / اعتصام یوسف، حسن رشدیه به نظرم، در این شعرِ نیمایوشیج، نام‌های حسن رشدیه و یوسف اعتصام‌الملک از میان مردان و زنان نامی و کوشنده‌ی ایران، به‌تصادف نیامده و به احتمال زیاد در این‌جا نیما به اهمیت آموزش‌های نوین نظر داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان نمایش «لومیر» گفت: برگزاری جشنواره‌های مرتبط با تئاتر مهم است و باید یک پیام مشخص برای همه داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی نصیریان، اسطوره سینمای ایران از حضور در جشنواره فجر انصراف داد.

خبرگزاری مهر

توتالیتاریسم معکوس در ناشناخته‌بودن دولت شرکت‌محور متجلی می‌شود و وانمود می‌کند دموکراسی، وطن‌پرستی و قانون اساسی را پاس می‌دارد. در حالی‌که برای متزلزل‌کردن دموکراسی از فشار استفاده می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همشهری نوشت: راه نزدیکی به مردم کوتاه آمدن از دین خدا و حرف نزدن از انقلابیگری نیست، راهش صداقت است. مردم صدق و صفا را می‌فهمند. طینت این مردم به سمت حق است. فقط از من و ما صداقت در دعوت به حق ندیدند. صداقت‌مان را باید تدبیر کنیم نه دیانت‌مان.