جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری گفت: به دنبال اغتشاشات و اتفاقات اخیر، کشورهای آلمان، اسپانیا، آمریکا جنوبی، برزیل و استرالیا تمامی تورهای خود را به مقصد ایران به صورت کامل لغو کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت امانی، مشکل عمده آموزش طراحی در مدارس هنری و بیشتر آموزشگاه‌های هنری را تاکید بر مهارت‌ورزی در ایجاد تجارب تجسمی پیش یافتهِ تکراری، به‌جای تمرین‌های «درست دیدن» خلاقیت‌ورزی جهت دستیابی به شیوه و نگاه شخصی می‌داند و باور دارد شیوه‌های آموزشی ناکارآمد و تکراری بدون توجه به خلاقیت باعث ایجاد هنرجویانی شبیه به هم با نتایج از پیش تعیین شده می‌شود.

خبرگزاری دانا

سرهنگ فرامرزی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: رزمایش کمک مومنانه در سال تحصیلی جدید با تهیه و اهدای 4 هزار بسته حمایتی شامل کیف و لوازم التحریر، در آغاز تحصیلی انجام شد.

وب‌گاه الف

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع تبعیض میان صندوق‌های بیمه و بازنشستگان تحت پوشش تاکید کرد و گفت: امید است "رئیسی" در این دولت بتواند یکپارچگی صندوق‌های بیمه‌ای را به سرانجام برساند.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی گفت: بسیاری از گردشگران خارجی به ایران سفر می‌کنند تا جذابیت‌های گردشگری روستایی و عشایر را ببینند.

خبرگزاری تسنیم

کاظم چلیپا، حسن روح الامین و مرتضی گودرزی دیباج آثار بخش نقاشی سوگواره هنر عاشورایی را داوری خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، روی پرده رفت تا مقدمات معرفی آن به اسکار تکمیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نود و پنجمین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: شب گذشته منطقه 17 شهر تهران درگیر اغتشاشات و ناآرامی بود و پس از آرام شدن شرایط شهردار منطقه طی تماسی اعلام کرد که آسیب‌های زیادی به اموال عمومی وارد شده است. وی افزود: منطقه 17 دارالشهدا شهر تهران است و معمولا شاهد هیچ تحرکی...

وب‌گاه عصر ایران

مجلس شورای اسلامی گامی در جهت بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی برداشت. شورای عالی فضای مجازی باید نقطه نظرات خود را درباره طرح مذکور اعلام کند و مجلس منتظر نظر شورای عالی فضای مجازی است.

خبرگزاری دانا

جشن آغاز هفته وحدت با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت، فرماندار، جمعی از مسئولان و مردم شیعه و سنی سرخس در مسجد النبی اهل سنت این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تبعیضی میان صندوق‌های بیمه و بازنشستگی وجود داشته باشد و امیدواریم دولت بتواند یکپارچگی صندوق‌های بیمه‌ای را به نتیجه برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افروغ گفت: فکر می‌کردند یک نفر روشنفکر یعنی یک آدم بیگانه‌گرا و یک آدم ایران‌ستیز و اسلام‌ستیز. این حرف‌ها چیست؟ روشنفکری ما باعث شکل‌گیری انقلاب شد. حداقل نقش برجسته‌ای بر عهده روشنفکران ما بود؛ مثل مرحوم شریعتی، مرحوم مطهری و امثالهم. این‌ها روشنگری کردند و زبان بی‌زبان‌ها بودند. الان زبان بی‌زبان این‌ها چه کسانی هستند؟