جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارشناسان اثری از فرنان لژه نقاش سبک کوبیسم فرانسوی را پس از 100 سال در پشت تابلوی دیگری از این هنرمند کشف کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: روح‌الله جعفری کارگردان و پژوهشگر تئاتر درباره برپایی نمایشگاه نقاشی با عنوان «نقش شیدایی» در فرهنگسرای نیاوران توضیحاتی ارائه کرد و خواستار رسیدگی به حقوق معنوی از دست رفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علی خودسیانی که این روزها نمایش «من یک زن‌ام» را اجرا می‌کند، می‌گوید: هرگز به تئاتر نگاه منفعت‌طلبانه نداشته‌ام و نخواسته‌ام با دو بازیگر چهره، به فروشی میلیاردی دست پیدا کنم.

وب‌گاه فرارو

رئیس گروه تغذیه و امور دارویی معاونت بهداشتی با اشاره به کاهش جذب برخی ویتامین‌ها در دوران سالمندی گفت: جذب ویتامین D و کلسیم با افزایش سن کاهش می‌یابد؛ بنابراین نیاز بدن به مصرف منابع غنی کلسیم (مانند شیر و لبنیات) و ویتامین D افزایش می‌یابد و توصیه می‌شود، سالمندان مکمل ویتامین D و کلسیم مصرف کنند.

وب‌گاه فرارو

عماد افروغ گفت: سیستمی که توجه به تغییر نداشته باشد، توجه به قدرت اجتماعی و قدرت مدنی و خواسته‌های آن‌ها نداشته باشد، بنده چشم‌بسته به شما می‌گویم محکوم به شکست است. به نظر من رسانه ملی باید جواب‌گو باشد. بسیاری از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده و منبع خبری را عوض کرد و از داخل به خارج برد مسئولیتش بر عهده صداوسیماست.

خبرگزاری تسنیم

"غار یخی چما" در شمال‌غربی استان چهارمحال و بختیاری و در 25 کیلومتری چلگرد، از توابع شهرستان کوهرنگ واقع شده و در حقیقت بزرگ‌ترین منبع آب شیرین کشور است. همچنین به دلیل وجود ضخامت لایه‌های یخی در این غار، این مکان زیبا سردترین غار ایران محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

محمدرضا مبلغی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره کم کاری متولیان فرهنگی در زمنیه ارتباط با نوجوانان و جوانان اظهارکرد: متاسفانه در زمینه ارتباط بین نسل‌های مختلف بعد از انقلاب اسلامی کم کاری داشته‌ایم. این کم کاری تا حدودی باعث قطع ارتباط بین نسلی با یک دیگر شده است. وی افزود: نوجوانی که از تاریخ کشور خود اطلاعات کافی ندارد و نمی‌داند...

وب‌گاه تابناک

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما معتقدیم که باید قانون بر فضای مجازی حاکم باشد و هیچ فردی تایید نمی‌کند که در بستر این فضا در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما معتقدیم که باید قانون بر فضای مجازی حاکم باشد و هیچ فردی تایید نمی‌کند که در بستر این فضا در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

"فرماندهان کت و شلواری آشوب" با روش فراهم‌آوری زمینه حضور اوباش در خیابان و در ادامه ریختن آتش پشتیبانی سیاسی برای اغتشاشگران؛ صحنه را از پشت میز و رایانه به نفع مطامع خود مدیریت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایجاد و ساخت شهرهای زیر زمینی همیشه برای گردشگران جالب بوده است استانی مانند همدان تا کنون توانسته با کشف و کاوش در سه دستکندها و شهرهای زیرزمینی این جاذبه را به جذابیت های استان اضافه کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انداختن پول در مزار شخصیت‌ها، رسمی است که پایه مستندی ندارد و معمولا با نیت و براساس باورهای شخصی، مبلغی اهدا می‌شود.

وب‌گاه الف

کارشناسان اثری از فرنان لژه نقاش سبک کوبیسم فرانسوی را پس از 100 سال در پشت تابلوی دیگری از این هنرمند کشف کردند.