جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانا

خراسان جنوبی دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است که متاسفانه در سایه بی توجهی و بی مهری مسئولان دولت‌های گذشته دچار فراموشی شده و از این ظرفیت بی نظیر در توسعه استان استفاده نشده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی تاجیکستان در ایران گفت: اولویت‌بخشی به توسعه ارتباطات فرهنگی با کشورهای منطقه از رویکردهای اصلی دولت مردمی در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی فرهنگی به شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت بخشی به توسعه ارتباطات فرهنگی با کشورهای منطقه از رویکردهای اصلی دولت در حوزه دیپلماسی فرهنگی است.

خبرگزاری تسنیم

حسین دارابی کارگردان فیلم «هناس» گفت: «هناس» درد مشترک ایران و سوریه است و از آنجایی که مساله ترور دانشمندان علمی موضوعی باسابقه در بسیاری از کشو‌های اسلامی است، امیدوارم مخاطبان سوری نیز پس از تماشای این فیلم با آن ارتباط برقرار کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر رادیو نمایش از راه افتادن قالب رادیو پلاس با سریالی درباره مادر شهید ژاپنی و بازگشت به شبکه نسیم با یک تله رادیو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای سه روز آخر هفته، فیلم‌های جدید و نوستالژی همچون "کلاهی برای باران"، "تحفه هند" و "زرد قناری" تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باستان شناسان در حال حفاری در قلعه لژیونر رومی نووا، یک ظرف ساخته شده از صفحات سرامیکی را پیدا کردند که در زیر زمین فرو رفته بودند و ساکنان قلعه از آن به عنوان «یخچال» برای نگهداری مواد غذایی استفاده می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با خبرنگار صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

باستان شناسان در حال حفاری در قلعه لژیونر رومی نووا یک "یخچال" باستانی را کشف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرچند روایت‌های مختلفی از ماجرا‌ی دانشگاه شریف منتشر شده، به‌خصوص روایت رسانه‌های اصولگرا و دولتی که سعی در توجیه این رفتار غیرقانونی داشته و شعارهای تند دانشجویان را دلیل این اتفاق قلمداد می‌کنند، اما حقیقت انکارنشدنی ماجرا، شلیک تیر هرچند ساچمه‌ای در دانشگاه به سمت دانشجویان و بستن درهای دانشگاه برای ممانعت از خروج دانشجویان و رهایی آنها از محاصره است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توییتی نوشت: کومله و دموکرات و منافق کیلو چند؟ اجمالا مشغول بچه‌های دهه هشتادی خودمان شدیم. آنها را درک نمی‌کنیم و آنها هم ما را نمی‌فهمند. آنها را دریابیم و عقب‌ماندگی‌ها و غفلت‌ها را جبران کنیم. / تابناک

وب‌گاه عصر ایران

وزیر میراث فرهنگی: صنعت گردشگری راه حلش این است که زیر بغل آن را بگیرند، نمی‌گوییم مجلس به ما پولی بدهد، بحثمان بودجه نیست، کمااینکه همین مجلس دویست میلیارد تومان به بودجه وزارتخانه ما اضافه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید اخلاق کشورمان در پی اتفاقات و آشوب‌های اخیر رخ داده در کشور بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: دشمن اگر عاقل باشد، دست به هرکاری نمی‌زند. راهی برای آشتی باز می‌گذارد. شما با نظام اسلامی دشمن هستید. چون نظام تن به ذلت و بردگی اربابان قدرت عالم (امپریالیسم) نداده است. سوزاندن قرآن «العیاذبالله»، سوزاندن...

وب‌گاه الف

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دنیا دوست دارد ایران را ببیند، اما دشمن نمی‌خواهد ایران را ببیند، هر کار بتواند انجام می‌دهد تا این شرایط فراهم نشود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر میراث فرهنگی: اگر کسانی بگویند، چون مخالف فضای مجازی هستیم حتی مسأله امنیتی هم که حل شد، باید دنبال محدودسازی در سطوح وسیع‌تری برویم، حتما جزو مخالفان هستم.