شنبه 26 خرداد 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

باستان شناسان قدیمی ترین بقایای انسان شناخته شده را در شمال آلمان در یک گور 10500 ساله در لوخو، شلزویگ - هولشتاین کشف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بقایای آن در باتلاق Duvensee، یک دریاچه داخلی ماقبل تاریخ که شامل بیش از 20 سایت باستانی میان سنگی و نوسنگی است، کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده تهران در مجلس گفت: مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایط فقدان مرجعیت های میانی و معتدل، اعتراضات به فوت مهسا امینی برای برخی سلبریتی ها به میدان مبارزات سیاسی تبدیل شد. در این شرایط برخی رسانه های رسمی به میدانی برای آتش افروزی این افراد تبدیل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تعداد کدهای تعرفه کالاهای ممنوعه وارداتی از 1399 کد در سال 1397 به 1550 کد در سال جاری رسیده، گفت که 600 ردیف تعرفه نیز در حال حاضر در گروه 27، مشمول ممنوعیت موقت هستند و برخی کد تعرفه‌های دارای اقلام مشترک با اقلام دارای مشابه تولید داخل نیز مشمول بررسی ثانویه و سختگیرانه در زمان ثبت سفارش قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه میانگین سن کشاورزان کشور به 60 سال رسیده است گفت: آینده بخش کشاورزی کشور در گرو زنان روستایی است و برای ادامه کشاورزی باید به فکر تربیت کشاورزان آینده و ارتقا سطح آموزش دختران روستایی باشیم.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد آرائوخو معتقد است بارسلونا باید لیونل مسی را برگرداند. او کریم بنزما را بهترین مهاجمی می داند که برابرش قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که تداوم محدودیت های اعمالی برای کسب و کارهای اینترنتی و بسیاری از کسب و کارهای دیجیتال کوچک با هزینه های سنگین همراه بوده است اما همچنان پلتفرم های داخلی برای بدست گرفتن این بازار که زندگی 10 میلیون نفر به آن گره خورده است را ندارند یا این اعتماد به این ریسک شاید وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

هنری گفت: از ابتدای سال جاری از محل تسهیلات تبصره 16 بیش از یک هزار و 300 کارگاه اشتغال خرد و خانگی به همت بسیج سازندگی با اعتبار 40 میلیارد تومان حمایت شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح شنبه 23 مهرماه در حاشیه جلسه هیأت رئیسه دانشگاه، از پوستر جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی کرد. طهرانچی با تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، گفت: قطعاً کاستی‌هایی در سیستم تعلیم و تربیت کشور وجود دارد و باید در دانشگاه با سیاست‌گذاری‌های صحیح، برای حل این مسائل اقدام کنیم. البته...

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی معتقد است که رئال باید با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در چند روز اخیر، حال و هوای تماس و پیام‌هایم در نبود واتساپ کاملاً عوض شد؛ تبریک پشت تبریک برای پیشواز روزی که هنوز نیامده است که البته فلسفه و دلیل واقعی تبریکش نیز بعد از سال‌ها همچنان برایم غیرقابل هضم و دارای علامت سوال بزرگی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سخنگوی وزارت صمت، از انتشار فهرست کالاهای مشمول ممنوعیت واردات در سال 1401 خبر داد.