جمعه 7 اردیبهشت 1403

فعالیت مجدد اتوبوس‌های مسیر تندرو تبریز آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فعالیت مجدد اتوبوس‌های مسیر تندرو تبریز آغاز شد

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: خدمات دهی اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر بی آر تی از امروز یکشنبه آغاز شد.

ایمان غنی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به درخواست مکرر شهروندان و حسب مجوزهای صادره از سوی استاندار آذربایجان شرقی خدمات اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر BRT از سر گرفته شد.

وی افزود: خدمات مسیر تندرو با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی مستمر ناوگان و تاسیسات و استفاده از کارت بلیت شخصی توسط مسافران انجام می‌شود.

غنی زاده خاطرنشان کرد: بازرسان و واحدهای گشت انتظامی شرکت واحد بر لزوم رعایت شیوه نامه های ابلاغی نظارت جدی خواهند داشت و از ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس‌ها جلوگیری می شود ضمن این‌که ماسک به قیمت دولتی در تمامی کیوسک‌های شارژ مسیر تندرو و پایانه‌ها در دسترس شهروندان است.

غنی زاده با توجه به خدمات دهی با تمام ظرفیت ناوگان در مسیر تندرو و زمان انتظار تقریبی 2 دقیقه‌ای در ایستگاه‌های این مسیر، از شهروندان تقاضا کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در داخل اتوبوس و ممنوعیت سوار کردن مسافر سرپایی و بیشتر از ظرفیت صندلی‌ها، در صورت شلوغی، سوار اتوبوس نشده و منتظر اتوبوس بعدی با مسافر کمتر شوند.

وی همچنین از شهروندان خواست تا با نیروهای این شرکت در جهت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

*س_برچسب‌ها_س*