یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه فرارو

کارشناسان می‌گویند بار اصلی بودجه سال آینده شهرداری تهران بر دوش تراکم‌فروشی و صدور پروانه ساختمانی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

پرونده جهت‌ساز و کلیدی «کشاورزی آینده»، با آینده‌پژوهی نسبت به فرصت‌ها و چالش‌های کشاورزی در «جهان هوشمند» پیش‌رو، تلاش خواهد کرد ساختاری مناسب از بایسته‌های کشاورزی ایران در این فضا ارائه دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: پروژه انقلاب اسلامی با عبور از «ظن الجاهلیه»، «حکم الجاهلیه»، «تبرج الجاهلیه» و «حمیه الجاهلیه» به دنبال تأسیس یک تمدن نوینی بر اساس منطق قرآن و ادبیات نهج‌البلاغه استوار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن رضایی گفت: حضور آمریکا در مرز عراق و سوریه، جلوگیری از عدم دسترسی تهران به مدیترانه از طریق بغداد است؛ این کریدور از طریق افغانستان برای چین هم می‌تواند دسترسی ایجاد کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی امروز دوشنبه (16 بهمن) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان تشکل های مختلف دانشجویی با حضور در تسنیم ضمن ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم زمینه های ایجاد مشارکت در انتخابات را نقد و بررسی کردند.

وب‌گاه فرارو

بحث بر سر کمبود دارو همچنان چالش‌برانگیز است، اما عجیب‌تر از آن رشد قارچ‌گونه داروخانه‌هاست که تبدیل به معضلی نوظهور شده. آمار‌ها می‌گویند؛ در دهه 80 ماهانه 20 داروخانه افتتاح می‌شد، در دهه 90 این روند بیشتر شد، اما از سال 1400 به‌طور میانگین 100 داروخانه در ماه افتتاح می‌شود. بررسی نمودار‌های حاصل از یک مطالعه نشان می‌دهد؛ در سال 1402 در مدت یک ماه، 300 داروخانه جدید در کشور تاسیس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه از سلسله نشست های «مجال» با هدف «بازخوانی یک دهه کنش گری و مسئله شناسی گفتار سیاستگذاری در ایران» با همکاری اندیشکده سیاستگذاری امیرکبیر و خانه اندیشه ورزان برگزار شد. نخستین جلسه از این مجموعه، با این پرسش اساسی برگزار شد که: «مراکز سیاست پژوهی و اندیشکده ها تا چه اندازه توفیق تغییرات اساسی در جمهوری اسلامی را داشته‌اند؟». در ادامه...

وب‌گاه فرارو

در فاصله سنین 40 تا 60 سالگی تنهایی می‌تواند در میان احساس نارضایتی عمومی از زندگی ظاهر شود. درک تنهایی و مقابله با آن با یکدیگر مرتبط هستند. تنهایی یک سونامی یا یک بیماری نیست بلکه چیزی است که ما در طول زندگی خود احساس می‌کنیم و همان طور که "خاویر یانگواس" روانشناس بدان اشاره می‌کند با این واقعیت مرتبط است که ما موجوداتی آسیب پذیر هستیم. شاید بزرگترین چالش پذیرش آسیب پذیری خود باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رویداد آزاد اندیشی بسیج دانشجویی کشور از امروز (پنجشنبه 12 بهمن‌ماه) به میزبانی دانشگاه قم آغاز شده و تا 14 بهمن ادامه دارد. این رویداد با هدف چگونگی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های سراسر کشور از امروز به میزبانی دانشگاه قم آغاز شده است. در این نشست سه روزه کارگاه ها و مناظره‌های آموزشی ویژه دوره‌های آزاد اندیشی در دانشگاه قم برگزارمی...

وب‌گاه فرارو

حکم دیگری را نیز مجلس براساس نظر دولت اصلاح کرد، فوق‌العاده‌های ویژه‌ای برای برخی کارکنان دولت از جمله کارکنان وزارت بهداشت در نظر گرفته شد که سبب ناترازی‌هایی شد. تدبیری که اتفاق افتاد این بود که این عدد معادل سه‌هزار امتیاز برای کلیه کارکنان دولت در نظر گرفته شود، این امتیاز عددی حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان به حقوق کارکنان دولت اضافه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سهم سوابق تحصیلی در کنکور سال 1403 به 50 درصد تأثیر قطعی رسیده است، این سوابق تحصیلی مربوط به دروس پایه دوازدهم است که سهم دروس عمومی 28 درصد و دروس تخصصی 22 درصد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: روایت زندگی بهمن بازرگانی که اول بهمن 57 سیاست را بوسید و دنبال زیبایی رفت بسیار خواندنی است اما نه آن که تصور کنید سیاست و خاطرات سیاسی او را رها کرده است...