دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری مهر

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران گفت: پیوند مردم با آئین‌های عاشورایی ناگسستنی است و ما وظیفه داریم که فعالیت‌هایی در این جهت انجام دهیم.

وب‌گاه فرارو

تفکرات دفاعی کارلوس کی روش انتقاد‌هایی را از این مربی در قطر به دنبال داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه الوطن در یادداشتی، به انتقاد از فلسفه دفاعی کارلوس کی روش پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تفکرات دفاعی کارلوس کی روش انتقادهایی را از این مربی در قطر به دنبال داشته است.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «متهم دادگاه» در جلسه نقد و بررسی این کتاب گفت: کسانی که فقط داستان نویس هستند اساسا دنیایشان، دنیای تصور است اما دست و پای تخیل در مستندنگاری بسته است.

وب‌گاه ورزش سه

محمد ربیعی با ذکر نام از عملکرد فنی برخی بازیکنانش گلایه کرد و به نوعی به آنها هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در روزهای گذشته شاهد موج جدیدی از اخراج و تعلیق از کار استادان دانشگاه هستیم که یا در جریان حوادث سال گذشته با دانشجویان همدردی کرده بودند یا انتقاداتی را از مدیریت کشور داشته‌اند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه همایش ملی بزرگداشت حکیم ابن سینا در تالار اجتماعات شهید مطهری (ره) انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: آیین اختتامیه همایش ملی بزرگداشت حکیم ابن سینا با حضور جمعی از استادان، ابن سینا پژوهان و چهره های فرهنگیِ بین المللی از جمله دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی «اکو» و سفیر ترکمنستان در ایران در تالار اجتماعات شهید مطهری (ره) انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

معاون گردشگری گفت: اثرات ابر رویداد پیاده روی اربعین محدود به عراق نیست. 6 استان از آذربایجان غربی تا ایلام و استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز درگیر برگزاری این رویداد هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: ابن سینا از جمله چهره‌های سرآمد و در همه علوم قابل تصور همچون پزشکی، فلسفه، حکمت، ریاضیات، موسیقی و شیمی یکه‌تاز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«مردم نگرانند به زودی تبدیل به عمله کشورهای همسایه شویم»

وب‌گاه عصر ایران

این حقیقت که ما نمی‌دانیم چرا حساب صحیح است، شکافی بنیادی در دانش به شمار می‌رود. حساب مبنای ریاضیات عالی است که بخش جدایی‌ناپذیری از علم به شمار می‌رود.

خبرگزاری مهر

نسخه صوتی کتاب «جاذبه حسینی» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به‌طور رایگان منتشر شد.