دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

چند ثانیه نوشت: دانشگاه هنر با حذف نام دکتر مسعود علیا و دکتر امیر مازیار از چارت دروس ترم آتی گروه فلسفه این دانشگاه، این دو استاد دانشگاه را ممنوع التدریس کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه هنر با حذف نام دکتر مسعود علیا و دکتر امیر مازیار از چارت دروس ترم آتی گروه فلسفه این دانشگاه، این دو استاد دانشگاه را ممنوع التدریس کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد مهدی تاج به‌زودی یک تفاهم‌نامه با فدراسیون عربستان امضا خواهد کرد و به این ترتیب مشکل بازی در زمین بی‌طرف حل خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

گل دوم پرسپولیس به فولاد یک گل کاملا تاکتیکی و زیبا بود.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد مهدی تاج به‌زودی یک تفاهم‌نامه با فدراسیون عربستان امضا خواهد کرد و به این ترتیب مشکل بازی در زمین بی‌طرف حل خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیسی می‌گوید: نارضایتی مردم از دولت قبلی باعث مشارکت کم در انتخابات 98 و 1400 شد / لازم است برای اقدامات دولت رئیسی فیلم و سریال ساخته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: مدیران ساده زیست و فسادستیز دولت تحول‌گرا برخلاف برخی مدیران دولت قبل نه تنها در پی سوءاستفاده از موقعیت و ویژه‌خواری نیستند بلکه با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، شفافیت و انضباط مالی بی‌وقفه در تلاش برای پیشبرد امور هستند تا شرایط بهتری در کشور رقم بخورد و تذکر به حق رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بهبود معیشت مردم تحقق یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت قبل در تمامی امور کشور چشم انتظار غربی‌ها بود، عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم صرفا توجه به چند کشور غربی مدنظر بود و به همکاری و تبادلات تجاری با دیگر کشورها اهمیت چندانی داده نمی‌شد.

وب‌گاه فرارو

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم صرفا توجه به چند کشور غربی مدنظر بود و به همکاری و تبادلات تجاری با دیگر کشور‌ها اهمیت چندانی داده نمی‌شد در نتیجه روابط سیاسی و اقتصادی به سردی گرائید، به‌هرحال تمایلی به گسترش روابط با کشور‌های همسایه، منطقه، کشور‌های قدرتمند آسیایی همچون چین و روسیه و نیز آمریکای لاتین و آفریقا مشاهده نمی‌شد و وزیر خارجه وقت با طرح دوگانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: شهید مطهری در سخنان خود فلسفه زیارت را فراتر از بردن ثواب میداند و زیارت ائمه را موجب ایجاد روحیه معنوی در انسان و کمک به نیازمندان برشمرده است و این دو را مکمل هم میداند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در چهاردهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» عناوین شاخصه‌های «تحول راهبردی» در انقلاب اسلامی را برشمرد.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه الوطن قطر: بسیاری براین باور هستند که کی روش باید تفکرات خود را تغییر دهد و تیم تحت هدایت او هجومی‌تر ظاهر شود تا بتواند جزو تیم‌های بزرگ در سطح قاره و بین‌الملل باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: یکی از اقدامات مهم ما در انجمن این است که آثار غیرفارسی ابن سینا را با زبانی ساده‌تر، ترجمه و منتشر کنیم تا نسل جوان کشور، بیشتر از آن بهره‌برداری کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تفکرات دفاعی کارلوس کی روش انتقادهایی را از این مربی در قطر به دنبال داشته است.