دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محدثه دولتی در کتاب «فلسفه فضای مجازی و دلالت‌های تربیتی آن در دوران معاصر» به تاثیرات، سیر تکوین و پیامدهای فضای مجازی و مبانی هستی‌شناسی آن پرداخته است، کتابی که مطالعه آن به افزایش سواد رسانه‌ای جامعه کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: همه می‌دانند که 2 به علاوه‌ی 2 می‌شود 4؛ اما در کمال تعجب، دلیلش را نمی‌دانند. شاید تمام این محاسبات ریشه در درک ما از دنیای اطرافمان دارند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیش از دیدار با تیم هوادار تهران گفت: حضور در فولاد خوزستان را به روابط بین 2باشگاه موکول کردم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: علاوه بر مسائل فنی، به مسائل اخلاقی و انضباطی در زمین هم توجه داریم و شاید برخی از بازیکنان به خاطر این مسائل به تیم ملی دعوت نشوند.

وب‌گاه گسترش

معدنکاری لازمه توسعه و پیشرفت اقتصادی در کشورهای مختلف شناخته شده است. این شرایط به خصوص برای ایران که ذخایر معدنی غنی‌ای دارد، قابل توجه بوده اما به شرط آنکه بتوانیم بهترین و بالاترین بهره‌برداری و ارزش‌افزوده را در کنار توسعه پایدار به پیش ببریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه تهران به انتشار خبر تعلیق برخی از اساتید این دانشکده در فضای مجازی واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«طریق» برنامه ویژه ایام اربعین شبکه یک سیما نقش امام حسین (ع) را در تغییر مسیر و سبک زندگی افراد را به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: موضوع بحث این نشست راجع به شاخص‌های تحول است. تحول...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران به نقل از احمد زیدآبادی نوشت: دانشگاهی که وزارت کشور برای چند و چون تدریس و تعلیم آن دستورالعمل صادر کند، درش به کلی هم تخته شود، به جایی برنمی‌خورد چه رسد به اینکه تعدادی از استادانش اخراج شوند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا سیف رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران به شایعه تعلیق برخی دیگر از اساتید دانشکده ادبیات در فضای مجازی اشاره کرد و با انتقاد از دروغ پراکنی در برخی کانال‌های رسانه‌ای گفت: شایعه تعلیق وحید عیدگاه استادیار گروه زبان و ادبیات فارسی، لیلی ورهرام استاد گروه فرهنگ و زبان‌های باستانی، جواد بشری استادیار گروه زبان و ادبیات فارسی،...

وب‌گاه گسترش

رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه تهران نسبت به خبر تعلیق برخی از اساتید دانشکده ادبیات در فضای مجازی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه تهران نسبت به خبر تعلیق برخی از اساتید دانشکده ادبیات در فضای مجازی واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

جواد داوری در مصاحبه خود در حاشیه جان جهانی صراحتا از سرمربی ترکیه ای تیم ملی حمایت می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذین موحد استادی که به جرم حمایت از دانشجویان تعلیق شدگفت: اتهام زده بودند من باعث و بانی یک اغتشاش و جریان بحران در گروه موسیقی هنر‌های زیبا در روز 25 اردیبهشت‌ماه بودم، یعنی همان روزی که به‌عنوانِ نماینده گروه موسیقی در کمیسیون جذب حضور داشتم. برای همین وقتی دوباره من را به کمیته خواندند، اتهاماتِ جدیدی مطرح کردند که حمایت از اعتراض دانشجویان یکی از آنان بود.