سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

هادی شیخ‌الاسلامی گفت: بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام بیمه، هم‌میهنان در دو حوزه حوادث و هزینه‌های درمانی، در ایران و در داخل کشور عراق تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جریان «خالص سازی» که از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اخیر جان تازه‌ای گرفته، وارد دانشگاه‌های کشور شده و با استناد به موضع‌گیری استادان در اعتراضات پاییز 1401، قصد پاکسازی دانشگاه از نگاه‌های مخالف خود را دارد. فهرست 1100 نفری استادانی که آن زمان یک بیانیه اعتراضی را امضا کردند، مرجع خوبی برای تشخیص اخراج است!

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری گفت: 400 قلم دارو در سال جاری از پوشش بیمه‌های پایه خارج شده است. این داروها مثل ویتامین و مسکن‌ها بقای بازنشسته را تضمین می‌کند و بازنشسته بدون این داروها نمی‌تواند سرپا باشد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید منتظر یک پاکسازی بزرگ در دانشگاه ها و تغییر کامل نسل اساتید باشیم؛ تغییر نسلی که بر اساس آن صرفا اساتیدی امکان راهیابی به دانشگاه ها را دارند که از یک تفکر خاص باشند. قطعا چنین اتفاقی جامعه دانشگاهی کشور را از حالت پویا به یک حالت بسته و دگم تبدیل خواهد کرد؛ از چنین دانشگاهی انتظار تولید علم و ظهور تفکر جدید انتظاری عبث و بیهوده است.

وب‌گاه گسترش

سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه 25 کنکور 1402 شده است، امروز با وزیر علوم دیدار و مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.

وب‌گاه فرارو

پدیده کنکور امسال درباره میزان ساعت‌هایی که در روز برای کنکور درس خوانده می‌گوید: «تقریبا 10 تا 12 ساعت، هر روز مطالعه داشتم. هم مطالب جدید می‌خواندم و هم تست می‌زدم». مادرش هم می‌گوید: «شرایط جسمی پسر من خیلی سخت است. او حتی برای نفس کشیدن مشکل دارد. مثلا یک اتفاق ساده مثل غذا خوردن با این شرایط جسمانی، تقریبا 2 ساعت طول می‌کشد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، تصویری متفاوت از آنچه که آقای سریع‌القلم از کره جنوبی ترسیم می‌کند را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد کاظم انبارلویی در روزنامه رسالت نوشت: دکترمحمود سریع‌القلم، استادتمام گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و دکترای روابط بین‌الملل از دانشگاه کالیفرنیا، مطلبی تحت عنوان «30ویژگی که کشوری را به سمت کره جنوبی شدن می‌برد» در خبرآنلاین نوشته که جالب و حیرت‌انگیز است! به فهرست ویژگی‌های کشور کره جنوبی به روایت وی دقت کنید: «1- صد درصد مردم می‌دانند...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: اخراج اساتید دانشگاه با هر بهانه ای رخ دهد، قطعا از نظر جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور، ادامه همان سیاست «پاکسازی» است که در مقاطعی در دهه شصت و در دولت محمود احمدی نژاد اجرا شده بود، اتفاقی که گفته می شود ریشه در برنامه بزرگ جریان پایداری ساکن در دولت علی رغم برخی مخالفت ها دارد.

خبرگزاری تسنیم

چاپ هفتم کتاب «اندیشه انتظار (شناخت امام عصر (عج) و چگونگی حکومت جهانی صالحان)» اثر حجت الاسلام والمسلمین احمد زمانی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

اسدی در رابطه با موارد تحت پوشش اقلام دارویی در بیمه های پایه گفت: 400 قلم دارو در سال جاری از پوشش بیمه‌های پایه خارج شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مانی حقیقی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده متولد 1348 را بشناسید. مانی حقیقی به تازگی به علت فیلم تفریق و نسبتش با ابراهیم گلستان بسیار در حاشیه بوده است. در ادامه بیشتر با مانی حقیقی آشنا شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور گفت: 400 قلم دارو در سال جاری از پوشش بیمه‌های پایه خارج شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور گفت: بالای 60 درصد بازنشستگان حداقل و پایین‌ترین حقوق دریافت می کنند و ما بازنشستگانی داریم که یک سوم 5میلون و 300 هزار تومان را دریافت می کنند.