سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور گفت: بالای 60 درصد بازنشستگان حداقل و پایین‌ترین حقوق دریافت می کنند و ما بازنشستگانی داریم که یک سوم 5میلون و 300 هزار تومان را دریافت می کنند.

خبرگزاری تسنیم

خادمان موکب زینبیه، نخستین موکب ویژه بانوان در شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) راهی کربلا شدند.

خبرگزاری مهر

سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه 25 کنکور 1402 شده است، امروز با وزیر علوم دیدار و مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته علمی شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اشاره به موضوع اصلی این دوره، «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه»، محورها و مهلت ارسال مقاله به این همایش را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: هدف از برگزاری نکست این است که ذهنیت شرکت‌ها را برای نگرش در آینده ترغیب کند. برنامه نکست به دنبال این است که شرکت‌های پیشران با کمک هزینه‌های پژوهانه معاونت علمی، به محصول چند سال آینده خود فکر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر محمود سریع‌القلم، استاد تمام گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و دکترای روابط بین‌الملل از دانشگاه کالیفرنیا در خبر آنلاین، مطلبی تحت عنوان؛ 30 ویژگی که کشوری را به سمت کره جنوبی شدن می‌برد نوشته که جالب و حیرت‌انگیز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یونس شکرخواه، عضو کمیته علمی شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اشاره به موضوع اصلی این دوره، «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه»، محورها و مهلت ارسال مقاله به این همایش را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان محدوده رتبه داوطلبان در آزمون سراسری 1402 برای انتخاب رشته - محل های بورس دانش در هنگام انتخاب رشته را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «اعتکاف بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر محمدصادق یوسفی مقدم و سیدمحسن آل نبی در 93 صفحه روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مگر می‌شود مردم کشوری 90 درصد راستگو باشند، 100 درصد شغل داشته باشند، 90 درصد خوش‌قول باشند و 90 درصد مردم، یک جهان‌بینی داشته باشند. این‌همه بزن و بکوب و خشونت زیرسقف خانه‌ها داشته باشند و رکورددار خودکشی در جهان باشند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیل نصراللهی، دانش آموز مازندرانی، به‌رغم معلولیت شدید، امسال موفق شد رتبه 25 کنکور را به دست بیاورد.

خبرگزاری مهر

نعمت‌الله فاضلی گفت: شاید تجدد به‌اندازه سنت و حتی بیش از آن به ما اخلاق داده است. هرچند ما سعی کرده‌ایم شهر را تباهی و منجلاب ببینیم و در مقابل آن ده را زیبا و نمادی از قدیم ببینیم.