سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کریم حبیب رئیس مرکز بین المللی طراحی کیا می‌گوید: کیا ئی وی 5 تعریف جدیدی از فلسفه طراحی کمپانی ما درباره شاسی بلند جمع و جور محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

کریم حبیب رئیس مرکز بین المللی طراحی کیا می گوید: کیا ئی وی5 تعریف جدیدی از فلسفه طراحی کمپانی ما درباره شاسی بلند جمع و جور محسوب می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، یک بار دیگر تاکید کرد که محمد صلاح را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، یک بار دیگر تاکید کرد که محمد صلاح را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از تغییر روز وقف از 27 صفر به 16 ربیع الاول بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوم شهریورماه مصادف است با سالروز تولد یکی از برجسته‌ترین عالمان شیعه که در سلوک و عرفان و مراقبه و تقوا بی نظیر بود. آیت الله محمدتقی بهجت زاده 2 شهریور 1295 بود و در اردیبهشت 1388 دار فانی را وداع گفت. این عالم عامل که در عرفان و فقه و عبادت بی‌نظیر بود، در عین حال بین عموم مردم نیز مشتاقان فراوانی دارد که می‌خواهند از او و سبک و سیره زندگی‌اش...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش عاقبت ذلت و تسلیم شدن برخی سران کشورها درمقابل شیطان بزرگ آمریکا، همچون، قذافی، صدام، حسنی مبارک و... را مصادیق خیانت و بدعهدی سران کاخ سفید به این پادشاهان غربزده و کشورهای هم پیمان خود در عرصههای بین المللی دانست.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله بهجت به قدری پنهان کاری می‌کرد و از خودش چیزی نمی‌گفت که حتی در پیش خانواده خود هم گمنام و ناشناخته بود؛ چه رسد به حوزه علمیه. اما بعد از دیدار علامه محمدتقی جعفری با آیت‌الله بهجت در قم، ورق برگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزیاتو نوشت: جنگنده سوخو -57 که توسط صنایع هوافضای روسیه توسعه یافته و اف -35 که حاصل توانمندی مهندسی آمریکا است، اوج قدرت پنهانکاری، مانورپذیری و قابلیت های چندمنظوره را نشان می دهند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش گفت: دنیا دید که به برکت خون مطهر شهدا، نتیجه تمام دشمنی ها و کینه توزی ها و راهبردهای نظام سلطه درمقابل ملت بزرگ ایران شکست خورد و بینتیجه ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / ا 30 مرداد در تقویم کشور به نام روز بزرگداشت علامه مجلسی زینت یافته است؛ دانشمندی که ده ها کتاب برای ترویج فرهنگ اسلام نوشت و بحارالانوار که در 110 جلد منتشر شده، یکی از کتاب های اوست؛ کتابی که به کمک جمعی از شاگردانش نوشت و به موسوعه بزرگ حدیثی شیعه معروف شد.