سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای نگهبان گفت: مساجد بهترین محل برای ترویج آموزه‌های زندگی دینی و مهم‌ترین پایگاه‌های جهاد تبیین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، اول شهریورماه) در دیدار وابستگان نظامی خارجی از 37 کشور مختلف، گفت: در ابتدا با استفاده از این فرصت، سلام و درود می‌فرستم به روح تمامی شهدای عرصه‌های دفاع و امنیت به‌ویژه شهدای صنایع دفاعی در جمهوری اسلامی ایران و به 3 وزیر شهید و همه سربازان وطن در دیگر کشور‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی بی‌بدیل است و بهترین راه شکرگزاری این نعمت الهی، خدمت خالصانه به مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی بی‌بدیل است و بهترین راه شکرگزاری این نعمت الهی، خدمت خالصانه به مردم است.

وب‌گاه عصر ایران

تا دیروز وزیر علوم را ساق می کردند که چرا حجم مقالات ISI ایران کم شده و حالا مه خودشان بر سر کار آمده اند ا می گویند که هر مقاله ISI ما توسط خارجی ها استفاده می شود که نوعی استعمارگری است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 1 شهریور 1402) در جلسه این شورا در سخنانی، گفت: دوشنبه گذشته روز جهانی مسجد بود؛ دلیل این نام‌گذاری هم این است که این روز سالگرد آتش‌زدن مسجدالاقصی توسط عمال رژیم غیرقانونی اسرائیل است. وی با بیان اینکه این نامگذاری که با نگاه انقلابی صورت گرفته نشان می‌دهد که مساجد باید با روحیه انقلابی اداره...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری، طرح ویژه حمایت از جذب رتبه‌های برتر کنکور و برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی دررشته‌های هدف اولویت‌دار کشور (از دوره کارشناسی تا دکتری) تشریح شد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای نگهبان گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی بی‌بدیل است و بهترین راه شکرگزاری این نعمت الهی، خدمت خالصانه به مردم است.

خبرگزاری مهر

پنجمین نشست ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و خطرناک با حضور رییس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی و انتظامی استان، برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه نزدیک به سپاه نوشت: انگار برنامه تغییر سبک زندگی زن ایرانی فقط برداشتن روسری از سر شل‌حجاب‌ها نیست، این بار قرار است چادر محجبه‌ها به عبا تبدیل شود!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری استان تهران به مدیران کلیه واحد‌های قضایی ماموریت داد تا ظرف 20 روز فهرست متهمان و محکومان متواری را به‌طور روزآمد استخراج کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر محسن رادپور اظهار داشت: از قرون 17 و 18 میلادی به بعد، حکمای مسلمان چین، کوشیدند که معارف اسلامی و تصوف را به زبان چینی بیان کنند و حتی بعضی آثار شیخ نجم الدین رازی و شیخ عبدالرحمن جامی و دیگر بزرگان صوفیه را به چینی ترجمه کردند. آنها در این نوشته‌ها از نحوه بیان و اصطلاحات کنفوسیوسی و دائویی بهره برده و به یک معنی هم سنت حکمی چین را توسعه بخشیدند و هم تعالیم عرفانی...