سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل بیمه میهن گفت: در این دوره سه سطح حق بیمه 35، 45 و 55 هزار تومان تعیین شده که متقاضیان می‌تواند با ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت مبلغ خود را در این سفر بیمه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر از تشکیل "جامع ترین بانک اطلاعات هنرمندان" از سوی این مجموعه خبر داد و گفت: همزمان با آغاز به کار این دوره صندوق اعتباری هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی، با تلاش بی وقفه همکاران صندوق هنر، باتشکیل کارگروه های استانی و همکاری خوب معاونت ها و خانه ها همراه با تلاش مستمر اکثریت اعضای این صندوق نسبت به تکمیل پرونده عضویت خود اقدام کرده و با...

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است که موجب دوری از گناه، امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری می‌شود. بنابراین راه رسیدن به حقیقت نماز یعنی اینکه در ظاهر نمانیم بلکه حضور قلب به دست آوریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با آغاز به کار دوره جدید صندوق اعتباری هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جامع‌ترین بانک اطلاعات هنرمندان در دولت تشکیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حاجی‌صادقی گفت: امروز فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است؛ زیرا اقامه نماز موجب دوری جستن از گناه، امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: امروز فلسفه وجودی سپاه اقامه نماز است؛ زیرا اقامه نماز موجب دوری جستن از گناه، امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جایزه اربعین گفت: پیامی که اربعین امسال خواهد داشت اربعین قرآنی با تکریم این کتاب آسمانی و اظهار موضع صریح مسلمانان مبنی بر احترام به قرآن و میزان دلدادگی آن‌ها به این کتاب مقدس خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزجهانی مسجد از سی و یکم مرداد ماه برابر با 21 اوت برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

«ما 24 نوامبر 1851 وارد تهران شدیم. پذیرایی سردی از ما کردند. کسی به پیشواز ما نیامد. اندکی پس از آن آگاه شدیم که در این میانه اوضاع دگرگون شده. چند روز پیش از ورود ما [...] میرزاتقی‌خان برکنار شده بود. اما همین‌که امیر [کبیر] از ورود ما آگاه شد، به میرزاداوودخان گفت این اتریشی‌های بیچاره را من به ایران آورده‌ام. اگر سر کار بودم، اسباب آرامش آنها را فراهم می‌کردم. اکنون نگرانم به آنان...

وب‌گاه عصر ایران

مفهوم آزادی مثل مفاهیم متأخر مشروطه و دولت - ملت است. حقوق مدنی هم که در قانون اساسی ما آمده است، ناشی از مباحث مدرن جان لاک و ژان ژاک روسو و منتسکیو و... درباره آزادی است. ولی من ندیده‌ام که در آثار بزرگان ما، بحث آزادی از منظر کلامی و فقهی مطرح و تئوریزه شده باشد.

وب‌گاه ورزش سه

یک بازی بزرگ میان دو تیمی که در هفته نخست لیگ برتر، پایین تر از سطح انتظارات بازی کرده بودند؛ تاتنهام - یونایتد‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس که با موضوع «انقلابی بمانیم یا نهادی» در دوره توانمندسازی و دانش‌افزایی اساتید بسیجی، گفت: به حیث تئوریک نزاع کنونی هدایت شده به ایران از سوی مرکزیت سیاسی سکولاریسم در غرب یعنی بحث دیرین سکولاریزاسیون و دین ورزی با حاکمیت سیاسی است؛ سکولار‌ها در فلسفه تاریخ می‌گویند سرنوشت تاریخ معلوم شده و انسان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت مستمری بگیر اعظم سازمان تامین اجتماعی شد از وزارت امور و اقتصادی و دارایی خبر می‌رسد که مجمع عمومی سالانه بانک رفاه کارگران برای اولین بار در تاریخ قبل و بعد از انقلاب به جای اینکه در محل بانک و یا سازمان تامین اجتماعی تشکیل شود، در محل وزارتخانه مزبور برگزار شده و بر اساس مصوبات مجمع عمومی یادشده مقرر گردیده است که سازمان تامین اجتماعی نزدیک به حدود 2000 میلیارد تومان مالیات بدل...