سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل کانون پرورش فکری گفت: صرف حضور در اربعین خودش محتوا است. گاهی ما می‌گوییم برویم آنجا برنامه اجرا کنیم، این اشتباه است، اصل حضور در آن مکان بهترین محتوا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر گفت: با پی گیری‌های جدی که طی بیشتر از دو سال از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد، 16 ربیع الاول به جای 27 صفر از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز وقف نامگذاری شد. وی اظهار کرد: طبیعتاً فلسفه نامگذاری روز‌ها در تقویم برای ارائه و انتقال پیام...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدتقی فاضل میبدی، روحانی اصلاح طلب به عصر ایران گفت: نظرات آقای مصباح درباره آزادی و انتخابات و مشروعیت حکومت و...، تا جایی که من این آرا را با آرای دیگران مقایسه کرده‌ام، منحصر به خود ایشان است و در حوزه هم تا جایی که من اطلاع دارم، جز در میان عده‌ای از اطرافیان ایشان، جایگاه و پایگاهی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست صمیمی تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران، رسانه‌ها را از ابزار‌های حکمرانی در دنیای امروز دانست و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تعیین اولویت‌ها و سرنوشت کشور دارند و می‌توانند در این زمینه به حکمرانان کمک رسانند. وی با اشاره به اهمیت راهبردی و رقابت استراتژیک شکل گرفته در فضای منطقه به ویژه در حوزه کریدور‌های بین‌المللی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

خباز با تاکید براینکه نمایندگانی که با حداقل رای، راهی مجلس شده اند پشتوانه مردمی ندارند و قدرت و شهامت ایستادگی در مقابل لایحه حجاب را ندارند، گفت: این نمایندگان مورد اعتراض مردم قرار می گیرند و برای آنها تنها راه این است که مخفی کاری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

آمار‌های منتشر شده ازسوی نیروی انتظامی که گمان می‌رود عدد‌هایی کمتر از آنچه در پزشکی قانونی وجود دارد، باشند اعلام می‌کند برپایه آمار‌های روزانه بیش از 13 نفر در ایران خودکشی می‌کنند. بیشتر خودکشی‌ها در میان افراد 15 تا 35 ساله روی می‌دهد. طبق اعلام وزارت بهداشت، در سال 1397، 100 هزار نفر خودکشی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شعبه شورای حل اختلاف ویژه صنعت‌کاران به منظور رسیدگی سریع و تخصصی به اختلافات و ایجاد سازش بین فعالان بخش صنعت استان در خانه صنعت‌کاران ایران افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

معاون اعضای صندوق اعتباری هنر از تشکیل جامع ترین بانک اطلاعات هنرمندان توسط این مجموعه طی روزهای اخیر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

روزنامه اعتماد نوشت: به طور متوسط از هر 100 هزار ایرانی، 125 نفر اقدام به خودکشی می‌کنند. آمار‌های رسمی در ایران نشان می‌دهد میزان خودکشی در ایران طی یک دهه گذشته، بیش از 40درصد رشد کرده و از حدود 3،500 مورد در سال، به بیش از 5 هزار مورد افزایش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

اعضای صندوق اعتباری هنر شامل، هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت هستند که فهرست و تعاریف هر یک در آیین نامه اجرایی عضویت صندوق، تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

در نشست شورای عالی قضایی روزآمدسازی سند تحول قضایی مورد بررسی رئیس قوه قضاییه و معاونان و مسئولان مجموعه‌های این قوه قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

محمدرضا خالصی - استاد دانشگاه و فعال معدنی

وب‌گاه عصر ایران

فرهنگ ملی در ایران در طول تاریخ استمرار داشته و آسیب های بزرگ مانع از تداوم تاریخی آن نبوده است، اما پس از جنبش مشروطه و نوگرایی اندیشه و تقابل سنت و مدرنیسم تداوم فرهنگی ایران با موانع جدی روبرو شد. غرب چنان جذاب نمود که همه ی ارزش های فرهنگی ایرانی را می توانست تضعیف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین، که طرفدارانش او را «دکتر حسن عباسی» صدا می‌زنند در آخرین اظهارات خود از نظریه عجیبش درباره طرح سازمان سیا برای سرنگونی جمهوری اسلامی از طریق «به فساد کشاندن زنان و دختران مسلمان و شیعه» رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس